PDA

View Full Version : Important XBox 360 Info!



Motion
11-17-2005, 02:45 PM
http://news.yahoo.com/s/pagesix/20051117/en_pagesix/don39tbuythexbox360

Very interesting facts in there, including many new games out right now for Xbox will NOT play on the 360 and none will w/o a Harddrive!

UltraDol-Fan
11-17-2005, 03:48 PM
good article. I want a 360 but the cost is holding me back right now. If I was rich I would still go buy one, just to play Perfect Dark Zero. Lucky for me my friend is getting one so I might just buy a controller.

Slappy8800
11-17-2005, 07:20 PM
the whole backwards compatibilty argument is a joke....

1. no one says you have to get rid of your old system
2. why would you play old games?

i CANNOT wait till i purchase mine

Agent51
11-17-2005, 07:29 PM
the whole backwards compatibilty argument is a joke....

1. no one says you have to get rid of your old system
2. why would you play old games?

i CANNOT wait till i purchase mine

What if Madden wasn't being released with the 360, you'd still wanna play madden til the next one came out. What about GTA. I'm sure there are a bunch of titles that people still really like that aren't coiong out with the 360, and even if they were, would you wanna spend another $50 on the same exact game? I wouldn't. This doesn't really effect me cuzI wasn't planing on getting my 360 til AFTER the PS3 cuz I don't even really like XBox, I just want ONE game for it, the new Test Drive game cuz they exactly mapped the island of Oahu in Hawaii which is where I live for 5 months of the year and I think it'll be awesome to be able to drive to my house or the club I bartend at etc etc in a videogame. I can't fathom spending $400+ on the 360 just for one game, so I'll wait til it's been out a year or so, see if they drop the price to compete with PS3 (which I can't WAIT for) or if they at least have more XBox exclusive games that would justify me paying $400 for it on top of a PS3.

DolfanForever
11-23-2005, 11:35 AM
Do you have to pay for online gaming in PS2/PS3?

Motion
11-23-2005, 11:36 AM
Do you have to pay for online gaming in PS2/PS3?

PS2, no

PS3, they are supposedly revamping the online play system, so its possible.

nevadadolfan
11-23-2005, 07:35 PM
The article has its points in that the xbox still has life in it and that great games are still coming our for xbox and ps2. I belive most gamers dont really care about that and want the next generation machine. Just because you get a 360 doesnt mean you wont be playing your xbox and ps2 games. Just a short sighted article. The 360 is here to bring next gen gaming to us and compete w/ the ps3. Let the wars begin!!!

AquaInferno
11-23-2005, 07:45 PM
I honestly think M$ is wasting plastic and metal making these crap 360's with not Hdd.. Really tho, the 360 is nice but the games just aren't out yet. And as for the "best" coming out now for PS2 and XBox. HELL NO! The last good game the PS2 fans are waiting on is Kindom Hearts II, and maybe a couple others. But right now the gaming scene is kinda boring. No good games are comin out right now. The next-gen Madden coupled with a 360 is a great buy, if you're into the kinda apps on the XBox console. Personally I play all the good XBox games on my PC, cause they end up getting ported over. I'm a $ony man myself so I'm goin with PS3 then maybe 360.

A Wing Pilot
11-23-2005, 10:23 PM
this is really old news actually came out some time ago. 214 games backwards compatible and 750 within 6 months (I'll believe it when i see it) the no HD is targeted towards non prior console owners who don't know/undestand the benifits of the HD