PDA

View Full Version : What do you want for Christmas?



mor911
12-01-2005, 04:05 PM
This is the "What do you want for Christmas" thread. Doesn't mean you're gonna get it, but speak out about what you want. Here's the rules:

1. Post what you want.

2. Post who should give it to you.

3. Post what you'll get in return.

4. If you can, post a picture and price of this item.

These don't have to be real, but let's attempt to keep it clean... I'm looking at you d-day :lol:
----------------------------------------

The Mor will go first...

Mindwarp should give The Mor an awesoem Dolphins jacket that his mom got him. In return, The Mor will give Mindwarp undeniable friendship. :mor911:

welderpat
12-01-2005, 04:22 PM
This is the "What do you want for Christmas" thread. Doesn't mean you're gonna get it, but speak out about what you want. Here's the rules:

1. Post what you want.

2. Post who should give it to you.

3. Post what you'll get in return.

4. If you can, post a picture and price of this item.

These don't have to be real, but let's attempt to keep it clean... I'm looking at you d-day :lol:
----------------------------------------

The Mor will go first...

Mindwarp should give The Mor an awesoem Dolphins jacket that his mom got him. In return, The Mor will give Mindwarp undeniable friendship. :mor911:


I agree and then the mor should give the jacket to WelderPat.
And in return the Mor gets free lifetime membership to the WelderPat gang.
:lol: :rofl3: :tongue: ;)

Pagan
12-01-2005, 04:23 PM
1. "The Legend" fiberglass hood from GEF Racing for my Mustang

2. D-Day

3. A mixed Saxon CD. (Hey, ya said it doesn't have to be real! :lol: )

4. http://www.finheaven.com/clear.gif

It's $950 painted. Let me know when you're gunna ship it to me D-Day! :tongue: :D

NJFINSFAN1
12-01-2005, 04:32 PM
I'm a father of three, there is no money left for me after buying for the kids and wife!:cry:

Buddwalk
12-01-2005, 04:35 PM
1. Post what you want.

2. Post who should give it to you.

3. Post what you'll get in return.

4. If you can, post a picture and price of this item

1. Line 6 Pod XT Live
2. Mom
3. Ugh...stay out of trouble
4. $399.99

http://www.finheaven.com/clear.gif

CirclingWagons
12-01-2005, 04:37 PM
1. This girl Breanne in my media literacy class

2. duh...her.

3. a hebrew national salami

4. that would be shady, so no

mor911
12-01-2005, 04:37 PM
What's that thing do Budd?

Dolfan984
12-01-2005, 04:46 PM
1) I want some Vicks! (cleats)
2) I don't care
3) I don't care I want my Vicks damnit
4) Over 100 bucks I guess

NJFINSFAN1
12-01-2005, 04:52 PM
What's that thing do Budd?

I think its a real nice Amp for a guitar?

Buddwalk
12-01-2005, 04:57 PM
What's that thing do Budd?'

What doesnt it do?

[Its an efx pedal for my guitar...it plugs into my 60 watt peavey amp ;) ]

byroan
12-01-2005, 04:57 PM
Sigh..of all the years to answer this question it has to be the year I'm getting ready to move out.

1. Wash Machine/Dryer
2. Whoever is nice and has enough money.
3. Depends on who it is.
4. http://www.finheaven.com/images/imported/2005/12/ghw9400pl0xg-1.jpg

Exciting..I know. :(

Mindwarp
12-01-2005, 04:57 PM
The Mor will not get my jacket!


The Mor should get Mindwarp Lunch at Flangins tommorow since Mindwarp bought The Mor lunch 2 times this week and breakfast once :)

FinsAreLife
12-01-2005, 04:59 PM
1- miami dolphins to win the AFCE

2- from them duh

3-happiness

4-???

Mindwarp
12-01-2005, 04:59 PM
Sigh..of all the years to answer this question it has to be the year I'm getting ready to move out.

1. Wash Machine/Dryer
2. Whoever is nice and has enough money.
3. Depends on who it is.
4. http://www.finheaven.com/images/imported/2005/12/ghw9400pl0xg-1.jpg

Exciting..I know. :(


:lol: this reminds me of the first year me and my wife (GF at the time) moved out on our own she wanted a Vacume Cleaner for christmas and I got her one. All my friends thought i was a jerk. she loved it.. :lol:

Blitz
12-01-2005, 05:01 PM
The first overall pick in the 2006 NFL draft.

HansMojo
12-01-2005, 05:08 PM
Xbox 360 Complete package

From some lucky bugger

Free lodging at Casa HansMojo in Hawaii for a week

http://www.finheaven.com/images/imported/2005/12/xbox3606bv-1.jpg

More than it should cost I'm sure...

NaboCane
12-01-2005, 05:14 PM
An iPod Video.

:)

Jt0323
12-01-2005, 05:46 PM
all i want is my pc fixed so i can go on FH regulary

UltraDol-Fan
12-01-2005, 06:12 PM
1. An XBox 360
2. myself
3. happiness

Actually, I am getting one already. My friend preorderd one from EB, then they said he wasn't getting one on launch day and said he would get one in the first shipment before Christmas. So he waited in line 8 hours at Target and got one on launch and said I could have his preorder :D

darkmistress
12-01-2005, 06:17 PM
I pre-ordered mine the other day but we don't get them until March :( hopefully they'll fix any PAL bugs before then...

1. the new 20" iMac
2. The Mor
3. it all depends if he gets it for me or not
4. more than I can afford

Mindwarp
12-01-2005, 06:18 PM
The Mor? The Mor! Thats its.. Its Over!!!!!

darkmistress
12-01-2005, 06:23 PM
The Mor? The Mor! Thats its.. Its Over!!!!!

lol... you guys can go 50/50... or you can get it I don't mind ;)

Mindwarp
12-01-2005, 06:24 PM
yeah I see how it is.. all I am is a back up.. what about what we had.. I thought I ment more to you... /cry

Martel
12-01-2005, 06:49 PM
1. Line 6 Pod XT Live
2. Mom
3. Ugh...stay out of trouble
4. $399.99

http://www.finheaven.com/clear.gif


I have one of those and they sound awesome. I had MAJOR DOUBTS about it, but I gotta admit that the thing is pretty incredible. Much better than the bass pod.

darkmistress
12-01-2005, 07:05 PM
yeah I see how it is.. all I am is a back up.. what about what we had.. I thought I ment more to you... /cry

lol...I tell you what, you can buy me two 20" imac g5s and the mor can buy me one 17" imac g5 ;)

miamikid92
12-01-2005, 07:30 PM
This is the "What do you want for Christmas" thread. Doesn't mean you're gonna get it, but speak out about what you want. Here's the rules:

1. Post what you want.

2. Post who should give it to you.

3. Post what you'll get in return.

4. If you can, post a picture and price of this item.

These don't have to be real, but let's attempt to keep it clean... I'm looking at you d-day :lol:
----------------------------------------

The Mor will go first...

Mindwarp should give The Mor an awesoem Dolphins jacket that his mom got him. In return, The Mor will give Mindwarp undeniable friendship. :mor911:

tippman
mom/dad
nothing
not sure how much it is
http://www.finheaven.com/images/imported/2005/12/tippmanna5-1.jpg

CirclingWagons
12-01-2005, 07:34 PM
tippman
mom/dad
nothing
not sure how much it is
http://www.finheaven.com/images/imported/2005/12/tippmanna5-1.jpg
the 98 custom and the a-5 have been selling for years...good, solid guns. Maintenance is a ***** tho, when it breaks you have to take the whole thing apart

d-day
12-01-2005, 07:35 PM
I have one of those and they sound awesome. I had MAJOR DOUBTS about it, but I gotta admit that the thing is pretty incredible. Much better than the bass pod.

i got one 2 - i luv it - spent a whole day downloading tones off their internet site and copying onto my unit...

:chuckle: ...unit

Prime
12-01-2005, 07:38 PM
I want quite a few things, but here is my lost for top 3. :D

1. X-Box 360

2. A Wes Welker jersey

3. Becoming a mod. :whistle:

THOMAS_54
12-01-2005, 07:49 PM
I'm getting a Dolphins jacket and touke.

d-day
12-01-2005, 08:53 PM
nuff said...

http://www.finheaven.com/clear.gif

unifiedtheory
12-01-2005, 09:12 PM
nuff said...

http://www.finheaven.com/clear.gif

I'll get that for you D-Day but, I'll have to try it out first. :evil::tongue:

ILPhinFan88
12-01-2005, 09:33 PM
nuff said...

http://www.finheaven.com/clear.gif

Hey d-day, I got that last year. You'll really like it :D

welderpat
12-01-2005, 09:47 PM
The first overall pick in the 2006 NFL draft.


:shakeno:

Uh no son we want the last pick!!!!!!!!!!!!!!!!

welderpat
12-01-2005, 09:49 PM
nuff said...

http://www.finheaven.com/clear.gif


I would crawl on my hands and knees for ten miles over broken beer bottles
just to hear her fart over a walkie talkie.

:lol: :)

byroan
12-01-2005, 10:29 PM
I would crawl on my hands and knees for ten miles over broken beer bottles
just to hear her fart over a walkie talkie.

:lol: :)


:rofl3::rofl3:

d-day
12-01-2005, 10:29 PM
I'll get that for you D-Day but, I'll have to try it out first. :evil::tongue:

:hmmm:... :up:


Hey d-day, I got that last year. You'll really like it :D

:eyebrow:



I would crawl on my hands and knees for ten miles over broken beer bottles
just to hear her fart over a walkie talkie.

:lol: :)

i had somethin else in mind...

bianca :whip2:d-day

miamikid92
12-01-2005, 10:44 PM
the 98 custom and the a-5 have been selling for years...good, solid guns. Maintenance is a ***** tho, when it breaks you have to take the whole thing apart

thanks for the info i don't really know anything about it..i asked my friend in school which one i should ask for for christmas and he said the tippman seems like everyone thinks its good

Buddwalk
12-02-2005, 12:27 AM
I have one of those and they sound awesome. I had MAJOR DOUBTS about it, but I gotta admit that the thing is pretty incredible. Much better than the bass pod.

Yeah i cant wait til christmas man. I had the boss ME-50 checked on my list originally dday told me to go with this...so i trust his judgement ;)

http://www.finheaven.com/clear.gif

Quelonio
12-02-2005, 12:33 AM
I want a job... as an editor... in mexico, and if this job pays around 30 000 pesos a month... Damn, that would make my not so peachy lately life go awesomely...

CalDolFan1014
12-02-2005, 03:13 AM
I would crawl on my hands and knees for ten miles over broken beer bottles
just to hear her fart over a walkie talkie.

:lol: :)

:roflmao: That's just plain wrong man! :lol:

Roman529
12-02-2005, 03:57 AM
I just wish I could have my dog back...he died on November 9th and Christmas just isn't going to be the same without him. I got him for Christmas in 1994 and he was the best dog ever. :( :cry:

NaboCane
12-02-2005, 04:09 AM
I just wish I could have my dog back...he died on November 9th and Christmas just isn't going to be the same without him. I got him for Christmas in 1994 and he was the best dog ever. :( :cry:

Damn that sucks Roman. It's always hard to lose a good companion like that. Especially since there are people who will tell you that it's only a pet, blablabla...but the grief is just like that of losing a family member.

Rejoice in the fact that you gave him a good life and lots of love. And think about adopting another pal soon, I'm sure he'd want that.

GRAPEAPE
12-02-2005, 03:11 PM
nuff said...

http://www.finheaven.com/clear.gif
I think I am going to need a moist towelette for christmas. D-day do yo have her link? If so i may need a few new pairs of tube socks.

:eek: oh oh oh god!

This may need to move to the depths sorry if I got carried away, but look at her

d-day
12-02-2005, 03:17 PM
I think I am going to need a moist towelette for christmas. D-day do yo have her link? If so i may need a few new pairs of tube socks.

:eek: oh oh oh god!

This may need to move to the depths sorry if I got carried away, but look at her

see enclosed linky for your tube sock pleasures...

http://www.finheaven.com/boardvb2/showthread.php?t=85038