PDA

View Full Version : Improving "Star Wars" by by substituting the word "pants" for other words.



Pagan
12-14-2005, 10:36 AM
Saw this on another board....hilarious. :lol:

~ We've got to be able to get some reading on those pants, up or down.

~ The pants may not look like much, kid, but they've got it where it counts.

~ I find your lack of pants disturbing.

~ These pants contain the ultimate power in the Universe. I suggest we use it.

~ Han will have those pants down. We've got to give him more time!

~ General Veers, prepare your pants for a ground assault.

~ I used to bulls-eye womp-rats in my pants back home.

~ TK-421... Why aren't you in your pants?

~ Lock the door. And hope they don't have pants.

~ You are unwise to lower your pants.

~ She must have hidden the plans in her pants. Send a detachment down to retrieve them. See to it personally Commander.

~ Governor Tarkin. I recognized your foul pants when I was brought on board.

~ You look strong enough to pull the pants of a Gundark.

~ Luke... Help me remove these pants.

~ Great, Chewie, great. Always thinking with your pants.

~ That blast came from those pants. That thing's operational!

~ A tremor in the pants. The last time I felt this was in the presence of my old master.

~ Don't worry. Chewie and I have gotten into a lot of pants more heavily guarded than this.

~ Maybe you'd like it back in your pants, your highness.

~ Your pants betray you. Your feelings for them are strong. Especially one... Your sister!

~ Jabba doesn't have time for smugglers who drop their pants at the first sign of an Imperial Cruiser.

:rofl3:

UltraDol-Fan
12-14-2005, 11:07 AM
~ I used to bulls-eye womp-rats in my pants back home.




:lol: :rofl3: :lol:

Clark Kent
12-14-2005, 11:27 AM
Saw this on another board....hilarious. :lol:

~ We've got to be able to get some reading on those pants, up or down.

~ The pants may not look like much, kid, but they've got it where it counts.

~ I find your lack of pants disturbing.

~ These pants contain the ultimate power in the Universe. I suggest we use it.

~ Han will have those pants down. We've got to give him more time!

~ General Veers, prepare your pants for a ground assault.

~ I used to bulls-eye womp-rats in my pants back home.

~ TK-421... Why aren't you in your pants?

~ Lock the door. And hope they don't have pants.

~ You are unwise to lower your pants.

~ She must have hidden the plans in her pants. Send a detachment down to retrieve them. See to it personally Commander.

~ Governor Tarkin. I recognized your foul pants when I was brought on board.

~ You look strong enough to pull the pants of a Gundark.

~ Luke... Help me remove these pants.

~ Great, Chewie, great. Always thinking with your pants.

~ That blast came from those pants. That thing's operational!

~ A tremor in the pants. The last time I felt this was in the presence of my old master.

~ Don't worry. Chewie and I have gotten into a lot of pants more heavily guarded than this.

~ Maybe you'd like it back in your pants, your highness.

~ Your pants betray you. Your feelings for them are strong. Especially one... Your sister!

~ Jabba doesn't have time for smugglers who drop their pants at the first sign of an Imperial Cruiser.

:rofl3:

Haha that was great.

WharfRat
12-14-2005, 12:47 PM
~ That blast came from those pants. That thing's operational!




:escape:

ih8brady
12-14-2005, 12:56 PM
"That blast came from those pants. That thing's operational!"


HAHAHAHA

I wonder if all movie quotes would be funnier by subsituting one word.

Dolfan5000
12-14-2005, 01:16 PM
Hahaha, wow, someone's got a lot of time on their hands. ;)

d-day
12-14-2005, 02:10 PM
:chuckle: Han will have those pants down. We've got to give him more time!

TK-421... Why aren't you in your pants?

Noodle Arm
12-14-2005, 02:40 PM
I bet they could have a field day with the dialogue in the prequel trilogy

Prime Time
12-14-2005, 04:49 PM
Although funny, you could do this with almost any movie...

HansMojo
12-14-2005, 05:59 PM
Oh man, that was the hardest I've laughed all week.

Buddwalk
12-14-2005, 06:09 PM
good stuff pagan :lol:

Blitz
12-15-2005, 01:39 AM
:lol:

Brilliant

"~ These pants contain the ultimate power in the Universe. I suggest we use it."

d-day
12-15-2005, 01:48 AM
Although funny, you could do this with almost any movie...

lets see...

Henry Hill (http://www.imdb.com/name/nm0000501/): All they got from Paulie was pants from other guys looking to rip them off.


Henry Hill (http://www.imdb.com/name/nm0000501/): [narrating] And then there was Jimmy Two Times, who got that nickname because he said everything twice, like:
Jimmy Two Times (http://www.imdb.com/name/nm0694493/): I'm gonna go get the pants, get the pants.


Tommy DeVito (http://www.imdb.com/name/nm0000582/): What the **** are you doing? You're hanging around my ****in' pants like a vulture, like impending death.


Tommy DeVito (http://www.imdb.com/name/nm0000582/): He said, "No, you're gonna tell me something today, tough guy." I said, "All right, I'll tell you something: go **** your pants." then he said, "What do you want to tell me now, tough guy?" I said, "Hey, what are you still doing here, I thought I told you to go **** your pants."

...yup i guess you can ;)

d-day
12-15-2005, 08:04 PM
D-Day: War's over, man. Wormer dropped the pants.