PDA

View Full Version : Here's the anchors we need for ESPN



Boone
12-31-2005, 02:31 AM
Wouldn't you agree?

d-day
12-31-2005, 02:33 AM
one of the funniest pictures ever...

backpacker
12-31-2005, 02:37 AM
Well Brick Tamland wouldn't be much of an improvement for the mentally challenged persons hosting it now.

NaboCane
12-31-2005, 02:38 AM
Scotchy-scotch-scotch-scotch.

Great sig d-day.;)

d-day
12-31-2005, 02:48 AM
Scotchy-scotch-scotch-scotch.

Great sig d-day.;)

that's an ilphilfan88 special... ;)

FLOUNDER
12-31-2005, 03:13 AM
Now as the news desk 4 time emmy winner ron burgandy and **** McGee
hello im veronica coringstone **** mcgee has the nite off, hello um, im ****, umm ron burgandy:sidelol:

d-day
12-31-2005, 03:18 AM
Ohh, it's the deep burn! Oh, it's so deep! Oh, I can barely lift my right arm 'cause I did so many. I don't know if you heard me counting. I did over a thousand... :chuckle:

FLOUNDER
12-31-2005, 03:22 AM
Stop refering to your arms as guns mr burgandy...lol

Mr. Burgandy you have a massive erection, no i dont, its just the design on the pants that makes it look like that



Would anybody like to sing with me?


Gonna find my baby, gonna hold her tight, gonna give her some afternoon delite

d-day
12-31-2005, 03:23 AM
Hey! Where did you get those clothes? At the toilet store? :chuckle:

FLOUNDER
12-31-2005, 03:25 AM
Its called "sex-panther" its illegel in 6 different country's, This stuff works half the time all the time", brian that makes no sense...


Hmmm...It stings the nostrals, but in a good way, im not going to lie to you that smells like pure gasoline:lol:

d-day
12-31-2005, 03:27 AM
It's so damn hot... milk was a bad choice. :chuckle:

FLOUNDER
12-31-2005, 03:28 AM
It's so damn hot... milk was a bad choice. :chuckle:

lol:D


Baxter, is that you? bark twice if your in Milwaulkie...lmao

d-day
12-31-2005, 03:32 AM
I will smash your face into a car windshield, and then take your mother Dorothy Mantooth out for a nice seafood dinner and never call her again... :club:

FLOUNDER
12-31-2005, 03:37 AM
I stabbed a guy with a tri-dent, i saw that, brick killed a guy
Brick i've been meaning to talk to you about that, you need to find a safe house like a relative or friend close by and stay with them because your proplby wanted for murder..lol

Boone
12-31-2005, 04:01 AM
Ron Burgundy: You are a smelly pirate hooker!
Veronica Corningstone: You look like a blueberry!
Ron Burgundy: Why don't you go back to your home on Whore Island!
Veronica Corningstone: Well you... have bad hair!

Boone
12-31-2005, 04:06 AM
Ron Burgundy: I'm in a glass case of emotion!

Ron Burgundy: I'm gonna punch you in the ovary, that's what I'm gonna do. A straight shot. Right to the babymaker.

Ron Burgundy: [to Veronica Corningstone] I'm gonna shoot you with a BB gun when you're not looking. Yep, back of the head.

:lol:

d-day
12-31-2005, 04:09 AM
Brian Fantana: Where is the suit store? We've been walking for forty-five minutes!
Champ Kind: Brick, I thought you said this was a shortcut.
Brick Tamland: Fantastic!
Ron Burgundy: Well, is it a shortcut or not?
Brick Tamland: Okay!

:chuckle:

AirFishOne
12-31-2005, 04:10 AM
THE BEST QUOTE

BURGANDY: San Diego.....

Discovered by the Germans in 1904, they named it San De*Ago

Which of course German it means a Whale's ******

CORNINBSTONE: No, that cant be right.

BURGANDY: Your right, i was just tryin to impress you, acutally I dont think anyone knows what it means.

Scholars maintain that the translastions were lost hundreds of years ago.

CORNINGSTONE: Doesnt it mean Saint Diego?

:lol: :lol:

Boone
12-31-2005, 04:16 AM
Ron Burgundy: Brick, where did you get a hand grenade?
Brick Tamland: I don't know.

Brian Fantana: [speaking of a musk] They've done studies, you know. Sixty percent of the time it works every time.
Ron Burgundy: That doesn't make sense.

Veronica Corningstone: My God, what is that smell? Oh!
Brian Fantana: That's the smell of desire my lady.
Veronica Corningstone: God no, it smells like, like a used diaper... filled with... Indian food! Oh, excuse me.
Brian Fantana: You know, desire smells like that to some people
Garth Holliday: What is that? Smells like a turd covered in burnt hair.
News Station Employee: Smells like Bigfoot's d*ck!

FLOUNDER
12-31-2005, 04:16 AM
I think mine was


"It smells like big-foot's DICK

it made no sense, but it was hilarious


This was worse then when the racoon got stuck in the copier..haha

AirFishOne
12-31-2005, 04:19 AM
NEWS TEAM ASSEMBLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Umm oh hey guys...... How long have yall been here?

Weve been here literally the same amount of time uve been here

Oh, well im a little embarrased.....

FLOUNDER
12-31-2005, 04:21 AM
Brick where did you get a hand grenade?

I dont know... lol



He said hiny, brick get over here! :lol:

AirFishOne
12-31-2005, 04:24 AM
We Bears are a proud race.....



LOL I WOULD NOT STOP LAUGHING AT THAT PART

finswin56
12-31-2005, 08:49 AM
:sidelol::sidelol::sidelol::sidelol::sidelol:
I have to watch that movie again after this thread!

FLOUNDER
12-31-2005, 01:10 PM
Its in my top 3 favoirte funny movies

1. Animal house
2. Super Troopers
3. Anchorman

inFINSible
12-31-2005, 01:45 PM
I know what you're thinking and the answer is yes, I do have a name for my *****, it's called the Octagon. I named my testes also, the left one is James Westphal and the right one is Dr. Kenneth Noisewater. You ladies play your cards right and you just might get to meet the whole gang.




Champ: I **** a squirrel. And the hell of it is, the damn thing is still alive! So now I've got this ****-covered squirrel in my office, and I don't know what to name it!

Brick: Uhm Champ, I ate your chocolate squirrel.

FLOUNDER
12-31-2005, 01:48 PM
:lol: Oh ron, Take me to "PleasureTown"....haha

inFINSible
12-31-2005, 01:50 PM
RB :Look at that beautiful rainbow.

VC: Do me on it!

mor911
12-31-2005, 02:10 PM
The Mor and d-day should be ESPN field anchors

d-day
12-31-2005, 02:17 PM
The Mor and d-day should be ESPN field anchors
:yes:

cnc66
12-31-2005, 02:23 PM
which one is in charge of the "expose' " department?

Jimi
12-31-2005, 02:26 PM
Im...Ron..Burgundy???

FLOUNDER
12-31-2005, 03:29 PM
Damn-it, who put a question mark on the teleprompter. For the last time anything you put on there burgandy will read!

AirFishOne
12-31-2005, 09:38 PM
Loud Noises!!!!!!!!!!

FLOUNDER
12-31-2005, 09:49 PM
Um this is doctor, smithervander, we got your pregnancy test back, and yea your knocked up, so umm your going to need to quit your job:sidelol: :sidelol:

ih8brady
01-01-2006, 08:03 AM
I rarely say this about movies but

Anchorman=instant classic!


And Brick is smarter than the vast majority of the brains working at ESPN.

cnc66
01-01-2006, 08:54 AM
I want this one...



http://www.finheaven.com/clear.gif

cnc66
01-01-2006, 08:55 AM
mmmmmm...


http://www.finheaven.com/clear.gif

cnc66
01-01-2006, 08:58 AM
ou la la... look at this range of expression...she would be PERFECT

http://www.finheaven.com/clear.gif

ih8brady
01-01-2006, 08:59 AM
I knew someone was going to eventually start posting photos of hot sportswomen. :evil:

EDIT: Complete fox, BTW!!!:D