PDA

View Full Version : Welcome back to the Staff!!



WharfRat
01-08-2006, 11:37 PM
Everyone,

Some of you who have been around awhile remember inFINSible was a moderator at one time.

Well... he's back! He's been a member since the beginning, and a valued poster. One of FinHeaven's best.... and I'll make a good moderator out of him if it kills me! :tongue:



Everybody give it up for inFINS!!

:thewave:

3P
01-08-2006, 11:39 PM
Oh lord... we're all in trouble now!

:goof:

dolfan_101
01-08-2006, 11:40 PM
inFins you're my herooo ;)

finsmx
01-08-2006, 11:41 PM
Wrong forum :tongue:

:lol: Just kidding don't ban me :couch:

congrats infinsible!!

Danny
01-08-2006, 11:59 PM
so Infinsible had been invisible lately?....lol jk OMG another guy to move threads around...jk too guys...you all do a great job.and always remember........................................................Ozzy rules!!

dolphan117
01-09-2006, 12:06 AM
:dolphins: Welcome back:dolphins:

HysterikiLL
01-09-2006, 12:13 AM
Oh I see what's going on. You all are trying to instill a system of marshall law and corporal punishment! People will think twice before posting, knowing that their opinions could be visciously moved and edited at will. Children will be afraid to run the streets at night. We must band together a rebel moderation movement and overthrow the balance of capitalist power! Viva la revolucion! :lol:

Samphin
01-09-2006, 12:14 AM
Weird, I was just tlaking about him in another thread and then see this thread. InFINS has always been one of my favorites here. He puts that WharfRat guy to shame! :P

Prime
01-09-2006, 12:15 AM
Yeah I noticed that and I just now Pm'ed him about it. Me next......... :eek:





Congrats to you soon to be old man...I mean inFINS. :lol:

fin-atic
01-09-2006, 12:19 AM
Welcome back Infinsible!!!

rothshunger
01-09-2006, 12:22 AM
welcome back bro :goof:

dominizzo
01-09-2006, 12:23 AM
Welcome

McDuffie81
01-09-2006, 12:35 AM
YAY! Infins Where you been lately. Glad to hear your a Mod.

PeytonsForehead
01-09-2006, 12:56 AM
Congrats Infins. :up: Have a good time. :D

Boik14
01-09-2006, 01:06 AM
Infins, AJ still stinks dog :)

Just kiddin, congrats

byroan
01-09-2006, 01:08 AM
There goes the neighborhood.

Shouright
01-09-2006, 01:21 AM
INFINS is a cool dude. ;)

Prime Time
01-09-2006, 01:28 AM
Here we go again..........! :lol: :jk:

Wildbill3
01-09-2006, 01:56 AM
There goes the neighborhood.yep, my hubcaps have already been stolen. :mad:

NaboCane
01-09-2006, 02:00 AM
yep, my hubcaps have already been stolen. :mad:

Hey, I just borrowed them.

darkmistress
01-09-2006, 02:02 AM
:birthday:
W3LCOM3 BAK INFINS.!1!1!1!1!11!11111!!1 OMG WTF LOL

it's funny though I was just thinking the other day about infins being a mod lol

Wildbill3
01-09-2006, 02:19 AM
Hey, I just borrowed them.nabo finally finds a way to entertain everyone. http://www.finheaven.com/clear.gif

byroan
01-09-2006, 02:21 AM
Hey, I just borrowed them.

Don't listen to him. He told me the same thing 2 months ago. :mad:

Wildbill3
01-09-2006, 02:23 AM
Don't listen to him. He told me the same thing 2 months ago. :mad:Someone must've stolen his gold ones... ;)

byroan
01-09-2006, 02:27 AM
Someone must've stolen his gold ones... ;)

No. What he did was try and sell them on ebay.

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/old-chevy-hubcaps_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ33744QQitemZ8024907744QQrdZ1

They didn't even sell. He should be ashamed.

Here's what i'm left with. :cry:

http://www.finheaven.com/clear.gif

d-day
01-09-2006, 02:41 AM
congrats infins... ;)

Clumpy
01-09-2006, 02:58 AM
inFins you're my herooo ;)


:sidelol:

Clumpy
01-09-2006, 03:24 AM
Congrats inFINS

Surferosa
01-09-2006, 03:48 AM
What did we do to deserve this? ;)

Whitedolphin54
01-09-2006, 05:32 AM
All those things I said about you Infins-----Well they are all true :D --well done pal

Adam First
01-09-2006, 06:43 AM
http://www.finheaven.com/clear.gif

endorPHINS72
01-09-2006, 06:55 AM
Infinsible, we've had our disagreements at times, but congratulations on becoming a moderator again.

inFINSible
01-09-2006, 08:08 AM
Thanks everyone.

I appreciate the kind words.

I doubt you guys ( and DM) will notice any change around here but, anybody who considers me a friend should get ready for free ice cream every Sunday and go ahead and take Mondays off work. Tell your boss I said it was okay.

Boik....endorphins....I need to see you in my office right now.

LarryFinFan
01-09-2006, 08:48 AM
InFins...just another reason why this site is the best on the web...for Fins fans, for football fans...Welcome back...

BlueFin
01-09-2006, 08:54 AM
Infins, let me just say that after rethinking everything, I now agree with every opinion you've ever had........not. Congrats!

inFINSible
01-09-2006, 08:57 AM
:lol:

Thanks Larry....Thanks BlueFin....not! :tongue:

WharfRat
01-09-2006, 09:46 AM
Boik....endorphins....I need to see you in my office right now.

You got an office???? and I've been stuck in this crummy cubicle all these years???

:tantrum:

retired opfinistic
01-09-2006, 10:06 AM
Really lowered the standards around here...;)

DolfanCole
01-09-2006, 10:07 AM
Thanks everyone.

I appreciate the kind words.

I doubt you guys ( and DM) will notice any change around here but, anybody who considers me a friend should get ready for free ice cream every Sunday and go ahead and take Mondays off work. Tell your boss I said it was okay.

Boik....endorphins....I need to see you in my office right now.
Congrats! By the way, I'm sitting at home since it's Monday. We've had a few discussions, most of which I think we've been on the same side. I consider you a friend, so I figured it was okay. But when I told my boss, he said "Who?". I just ignored him ... he's a Bills fan!

finswin56
01-09-2006, 10:10 AM
Congrats inFINS!
Does this mean you have to be nice to the others now?

allred65
01-09-2006, 10:45 AM
What kind of signing bonus did he get?

retired opfinistic
01-09-2006, 11:33 AM
What kind of signing bonus did he get?Think we can trade Infins to San Diego for Rivers and a 3rd?:)

BALLS DEEP
01-09-2006, 11:50 AM
Where's that clear cookies button?

:roflmao:

Welcome back bro!

BALLS DEEP
01-09-2006, 11:51 AM
Thanks everyone.

I appreciate the kind words.

I doubt you guys ( and DM) will notice any change around here but, anybody who considers me a friend should get ready for free ice cream every Sunday and go ahead and take Mondays off work. Tell your boss I said it was okay.

Boik....endorphins....I need to see you in my office right now.


But, I...am....my...boss! Dammit!

Celtkin
01-09-2006, 12:00 PM
Congrats, InFins. We all knew you make something of yourself some day ;)

tay0365
01-09-2006, 12:18 PM
:cool2: Congrats InFINS.

NewEra8
01-09-2006, 12:23 PM
Hey Mods... this isnt Dolphins related... take care of it...


Nah, no clue who ya are cause Im new to the site but welcome back... (And go easy on me.... :-)

FinzFan
01-09-2006, 01:43 PM
Welcome back (kotter?) and try to be kind to us lowly no-mods!

:goof:

WharfRat
01-09-2006, 02:30 PM
Hey Mods... this isnt Dolphins related... take care of it...




I did take care of it... I made it a sticky! ;)

NewEra8
01-09-2006, 02:32 PM
Hey inFins... I was thinking.... can you throw a football decently by chance? to the right team? and not fumble?

Den54
01-09-2006, 02:40 PM
Welcome back Infins. Don't ya think its about time to remove the horns off Wayne's head? :D

inFINSible
01-09-2006, 04:48 PM
Congrats! By the way, I'm sitting at home since it's Monday. We've had a few discussions, most of which I think we've been on the same side. I consider you a friend, so I figured it was okay. But when I told my boss, he said "Who?". I just ignored him ... he's a Bills fan!
You did the right thing. :up:

inFINSible
01-09-2006, 04:49 PM
Where's that clear cookies button?

:roflmao:

Welcome back bro!
You better straighten up, son. :whip:

inFINSible
01-09-2006, 04:53 PM
Welcome back Infins. Don't ya think its about time to remove the horns off Wayne's head? :D

I thought about changing his persona but, a big goofy smile just doesn't look right. Have you ever seen him smile? It's not pretty.

PhinBeck
01-09-2006, 05:15 PM
Congrats InFINSible! Now could ya keep the the nimbwits in line?! :wink:

BigDogsHunt
01-09-2006, 05:22 PM
I did take care of it... I made it a sticky! ;)

:sidelol: :sidelol:

welderpat
01-09-2006, 06:15 PM
http://www.finheaven.com/photo/data/500/Ron_White.jpg


They call meeee...........Moder Tater :sidelol: :sidelol: :sidelol:
Congrts man you are the only one from this sight I have ever met.

inFINSible
01-09-2006, 06:21 PM
http://www.finheaven.com/photo/data/500/Ron_White.jpg


They call meeee...........Moder Tater :sidelol: :sidelol: :sidelol:

:spit:

NaboCane
01-09-2006, 06:53 PM
I thought about changing his persona but, a big goofy smile just doesn't look right. Have you ever seen him smile? It's not pretty.

Never. Never change that avatar, it is classic and shouldn't be messed with; like Tommy Lasorda and the Dodgers, like Dan Fouts and the Chargers, like Ethel Merman and God Bless America.

It would be blasphemy.

inFINSible
01-09-2006, 06:57 PM
Does anybody remeber how many times I changed my avatar before this one??:lol:

Mike13
01-09-2006, 07:05 PM
Does anybody remember how many times I changed my avatar before this one??

50? and congrats.

CanadaPhinsFan
01-09-2006, 07:07 PM
Does anybody remeber how many times I changed my avatar before this one??:lol:

That's the only one I remember seeing in the past 18 months anyway. It would be weird around here without Wayne and his horns.

Congrats on (re)becoming a mod.

CashInFist
01-09-2006, 07:08 PM
Welcome back inFINS! :welcome: :infins:

Troysif
01-09-2006, 07:10 PM
Welcome Back

inFINSible
01-09-2006, 07:13 PM
50? and congrats.
at least...and thanks.

WharfRat
01-09-2006, 07:13 PM
Does anybody remeber how many times I changed my avatar before this one??:lol:

Lots over the years... but you've stuck with this one for a while now...
I used to like the animated money one... and that screaming thing you had once too...

inFINSible
01-09-2006, 07:15 PM
That's the only one I remember seeing in the past 18 months anyway. It would be weird around here without Wayne and his horns.

Congrats on (re)becoming a mod.
yeah, it's weird, I've always been the type that keeps rolling with the changes, never stick to one thing too long....But, for some reason, evil Wayne struck the right cord and he's become a fixture over there.....go figure.

inFINSible
01-09-2006, 07:18 PM
Lots over the years... but you've stuck with this one for a while now...
I used to like the animated money one... and that screaming thing you had once too...
How 'bout this one...

inFINSible
01-09-2006, 07:19 PM
Money, it's a gas...

PHINATIC13
01-09-2006, 07:27 PM
[QUOTE=WharfRat]Everyone,

Some of you who have been around awhile remember inFINSible was a moderator at one time.

Well... he's back! He's been a member since the beginning, and a valued poster. One of FinHeaven's best.... and I'll make a good moderator out of him if it kills me! :tongue:


Goodluck WharfRat, looks like you got your work cut out for you.J/K:D


Welcome back to the grind inFins.:tongue:

PhinPhreak
01-09-2006, 08:50 PM
Damn, I demand a recount, those darn Floridans always find a way to screw up the voting process. :lol:

Congrats Infins, I think your first order of business should be to clean up a few things around here, like JustaCircleClump. :evil:


:up: Way to go Infins.

Remember this picture?

http://www.finheaven.com/clear.gif

Roman529
01-09-2006, 11:33 PM
Where you been Infins? We all missed yah. ;)

finswin56
01-09-2006, 11:43 PM
Money, it's a gas...Grab that cash with both hands and make a stash.

Samphin
01-10-2006, 12:32 AM
What is the timeframe for kissing inFins AMPLE buttocks? I mean, it has been like what? 24 hours now? I say it is high time we put away our lip gloss and tell him what we really feel...

...everyone else go first... :D

inFINSible
01-10-2006, 07:49 AM
Damn, I demand a recount, those darn Floridans always find a way to screw up the voting process. :lol:

Congrats Infins, I think your first order of business should be to clean up a few things around here, like JustaCircleClump. :evil:


:up: Way to go Infins.

Remember this picture?

http://www.finheaven.com/clear.gif
Hey, that's me!

NJFINSFAN1
01-10-2006, 03:25 PM
InFins a mod! I have to watch myself now! :(

WharfRat
01-10-2006, 03:35 PM
I have to watch myself now! :(

Dude... get out from in front of the mirror already :tongue: :lol:

NJFINSFAN1
01-10-2006, 03:59 PM
Dude... get out from in front of the mirror already :tongue: :lol:

http://www.finheaven.com/clear.gif

dol_fan_81
01-10-2006, 06:15 PM
way to go infins.