PDA

View Full Version : What will you be drinking today?



Dubfire
02-05-2006, 04:21 PM
Me?

http://www.finheaven.com/clear.gif (http://photobucket.com)

NJFINSFAN1
02-05-2006, 04:23 PM
Saranac Black forrest

http://www.finheaven.com/clear.gif
And I'm sure some Iron City Brews since my buddy is a big steeler fan.

Nappy Roots
02-05-2006, 04:23 PM
http://www.finheaven.com/clear.gif

or

http://www.finheaven.com/clear.gif

depending on what they buy since im not paying for it.
i would rather have that silver bullet tho.

Celtkin
02-05-2006, 04:43 PM
http://www.finheaven.com/clear.gif

Roman529
02-05-2006, 04:46 PM
I am heading to my fave sportsbar in 20 minutes.....gonna start with a bloody mary and then a pitcher of MGD.

BlitPhinFan
02-05-2006, 04:50 PM
http://www.finheaven.com/images/imported/2006/02/killians7-1.jpg
:drool:

Dolfan984
02-05-2006, 04:54 PM
http://www.finheaven.com/clear.gif

Fin Fan in Cali
02-05-2006, 04:56 PM
http://www.finheaven.com/clear.gif

or

http://www.finheaven.com/clear.gif

depending on what they buy since im not paying for it.
i would rather have that silver bullet tho.You got them both righ there. The store was out of Sammy Adams light. The father in law likes Miller Lite. :wink:

FLOUNDER
02-05-2006, 04:57 PM
http://www.finheaven.com/clear.gif AFTER ALL THE FOOD I EAT, THIS WILL BE MY DRINK OF CHOICE:lol:

Amars
02-05-2006, 05:05 PM
http://www.finheaven.com/clear.gif

Phinz4Life
02-05-2006, 05:09 PM
http://www.finheaven.com/clear.gif

College beer baby.

NJFINSFAN1
02-05-2006, 05:16 PM
http://www.finheaven.com/clear.gif



College beer baby.

:sidelol: The 30 pack which goes for $9.99!

Phinz4Life
02-05-2006, 05:18 PM
:sidelol: The 30 pack which goes for $9.99!

:up:

Like I said, college.

I'm going to try and acquire me some Corona w/ lime, but who knows...

cnc66
02-05-2006, 05:21 PM
H2O with bubbles

Phinz4Life
02-05-2006, 05:22 PM
This whole "Have to be 21 to legally purchase beer" is awful. Who was the bright one who thought it up?

SCall13
02-05-2006, 05:24 PM
Going with the hard stuff today: WATER

d-day
02-05-2006, 05:26 PM
http://www.finheaven.com/clear.gif

gonna wear my shirt too...

http://www.finheaven.com/clear.gif

NJFINSFAN1
02-05-2006, 05:27 PM
http://www.finheaven.com/clear.gif

Hows the family doing?

d-day
02-05-2006, 05:28 PM
Hows the family doing?

better, thanks nj :wink:

NaboCane
02-05-2006, 05:32 PM
This whole "Have to be 21 to legally purchase beer" is awful. Who was the bright one who thought it up?

You can direct your thanks to your local Republican Party headquarters, and the lovely Mothers Against Drunk Driving.

NaboCane
02-05-2006, 05:40 PM
http://www.finheaven.com/clear.gif

gonna wear my shirt too...

http://www.finheaven.com/clear.gif

Cool shirt. Mickey's, my guilty pleasure. :lol:

I'll be having Black Butte Porter and Obsidian Stout, by Oregon's Deshutes Brewing; Duchesse du Burgonne, a beer brewed in the old Flemish "sour" style; Alaskan Brewing's Winter Ale; Samuel Adams' Old Fezziwig Ale, Holiday Porter, and Cranberry Lambic; and then there's good old Beck's.

It promises to be a fun party.

:D

cnc66
02-05-2006, 05:42 PM
better, thanks nj :wink:

good to see you around Jeff.

Phinz4Life
02-05-2006, 05:43 PM
Someone in Upstate NY hook a brother up. :D

I just realized I drank whats left of my supply this weekend.

d-day
02-05-2006, 05:45 PM
Someone in Upstate NY hook a brother up. :D

I just realized I drank whats left of my supply this weekend.

http://www.finheaven.com/clear.gif

d-day
02-05-2006, 05:46 PM
good to see you around Jeff.

thanks marty - feels good to be back... :wink:

BlitPhinFan
02-05-2006, 05:51 PM
http://www.finheaven.com/clear.gif

You trying to get the man sick? :lol:

Great to have you back Jeff. I am truely sorry for your loss man. I can only imagine how it must feel.

d-day
02-05-2006, 05:55 PM
You trying to get the man sick? :lol:

Great to have you back Jeff. I am truely sorry for your loss man. I can only imagine how it must feel.

thanks blit - a little post whoring always has a way of making me feel a lil better... :wink:

cnc66
02-05-2006, 06:03 PM
thanks blit - a little post whoring always has a way of making me feel a lil better... :wink:


do what John does...start a "I love Finheaven don't you" thread and then he responds to each poster.... personally I like my one worders...<snort>...<snicker>...<breath> (I'm blonde...) anything to pad the ol' post count...

Dubfire
02-05-2006, 06:06 PM
http://www.finheaven.com/clear.gif

College beer baby.

:lol:

Nattie Ice was my college beer of choice!!

Phinz4Life
02-05-2006, 06:13 PM
:lol:

Nattie Ice was my college beer of choice!!

:barf:

Nattie Ice is only to be used for pong when you're downing it at crazy rates.

But, its cheap, so I've had it quite a bit.

Most frequent drinks:

http://www.finheaven.com/images/imported/2006/02/mil26-1.gif
BEAST!

http://www.finheaven.com/images/imported/2006/02/genesee20light20beer20tin20sm-1.jpg

And of course, Keystone, Nattie...and oh, yeah, who can forget:

http://www.finheaven.com/images/imported/2006/02/oldenglish800-1.jpg

BlitPhinFan
02-05-2006, 06:15 PM
:lol:

Nattie Ice was my college beer of choice!!

Lucky dog. We were relegated to the truely poor college student beers. Milwaukee's Beast, Pabst, Schlitz, and Blatz. And when truely desperate... Red White and Blue. :lol:

d-day
02-05-2006, 06:30 PM
do what John does...start a "I love Finheaven don't you" thread and then he responds to each poster.... personally I like my one worders...<snort>...<snicker>...<breath> (I'm blonde...) anything to pad the ol' post count...

:chuckle: i'll leave those threads to john - he is the " i love finheaven don't you" king :aj: - but i will throw this out there...

d-day :hug: cnc66
d-day :hug: ffic

HysterikiLL
02-05-2006, 06:42 PM
Holy crap guys. I don't know if this is the best day ever or the worst....I have already downed 2 dozen and 8 ribs....I feel like I'm going to explode, plus my man just said he's coming over with two girls he met in a bar. I'm pretty smashed right now I dont even know if i will WAtch the game

Phinz4Life
02-05-2006, 06:46 PM
Lucky dog. We were relegated to the truely poor college student beers. Milwaukee's Beast, Pabst, Schlitz, and Blatz. And when truely desperate... Red White and Blue. :lol:

Ahhh Pabst. I truly dislike Pabst.

d-day
02-05-2006, 06:53 PM
Holy crap guys. I don't know if this is the best day ever or the worst....I have already downed 2 dozen and 8 ribs....I feel like I'm going to explode, plus my man just said he's coming over with two girls he met in a bar. I'm pretty smashed right now I dont even know if i will WAtch the game

:hmmm: your boy coming over with 2 girls or watching the game...


i'd think i would choose the former... :dday:

backpacker
02-05-2006, 07:10 PM
http://www.finheaven.com/clear.gif

Just wanted to be different.

phins17
02-05-2006, 07:17 PM
H2O with bubbles

:yeahthat:

Roman529
02-06-2006, 12:16 AM
Nat Lights, Keystones, Pabst and Hamms.....the poor man's suds. Brings back good memories of my college days. :wink:

NJFINSFAN1
02-06-2006, 10:05 AM
Okay, I'm on my second Iron City beer yesterday at my buddies the Steeler fan. I happen to look at the back of the bottle (Which is made of Aluminum) and who is on the back? Dan Marino! It was a bottle to Congrats him on the Hall of Fame. It is now on my shelf with other Dolphin stuff.