PDA

View Full Version : Hehe Funny...



fluffie
03-30-2006, 03:41 PM
LOL...:sidelol:

http://www.finheaven.com/clear.gif
Daunte Culpepper gets a lift to the next stage of his rehab session.

finmann
03-30-2006, 03:42 PM
that is funny....

Troysif
03-30-2006, 03:43 PM
that is funny.... if that was sarcastic YEAH THAT^^^ if it wasnt then ok

calphin
03-30-2006, 03:46 PM
LOL...:sidelol:

http://www.profootballtalk.com/PepMart.jpg
Daunte Culpepper gets a lift to the next stage of his rehab session.




Is that you pushing the cart?

bojang1es187
03-30-2006, 03:48 PM
you people that cant take a joke r so funny its rediculous it was a joke people calm down and laugh.i ove daunte and i thought that **** was hilarious

IronChef
03-30-2006, 03:49 PM
lmao... that was good stuff

calphin
03-30-2006, 03:54 PM
you people that cant take a joke r so funny its rediculous it was a joke people calm down and laugh.i ove daunte and i thought that **** was hilarious







It's all just a matter of opinion. Personally, I didn't think it was funny, it had nothing to do with taking a joke. I enjoy a good joke as much as anyone, I just didn't think this was funny. As a matter of fact, I thought it was stupid.

FinaticalOne
03-30-2006, 03:55 PM
Typical, corny Bills fan humor. Jealousy.....oh the jealousy runs deep. :lol:

IronChef
03-30-2006, 03:56 PM
rofl

rainmaker1313
03-30-2006, 04:15 PM
It's all just a matter of opinion. Personally, I didn't think it was funny, it had nothing to do with taking a joke. I enjoy a good joke as much as anyone, I just didn't think this was funny. As a matter of fact, I thought it was stupid.

Yeah it didnt do anything for me either, I didnt chuckle or anything! I must be getting old!

Adam First
03-30-2006, 04:17 PM
I have to admit, I chuckled.

greatwade
03-30-2006, 04:19 PM
http://www.finheaven.com/clear.gif

Much better than my crap. I mean are his legs in the asphalt? wft?

clownfish
03-30-2006, 04:48 PM
I love D-Pep, but how is that not funny? Wow guys, a sense of humor is sometimes hard to find on this board. Great Wade's pic is the shizzle, though.

greatwade
03-30-2006, 04:51 PM
I love D-Pep, but how is that not funny? Wow guys, a sense of humor is sometimes hard to find on this board. Great Wade's pic is the shizzle, though.

thanks man. Its got painted white lines just like a football field! D-Peeps is in the endzone!

http://www.finheaven.com/clear.gif

Brad Childress is about to kiss that guy dude!

clownfish
03-30-2006, 04:55 PM
thanks man. Its got painted white lines just like a football field! D-Peeps is in the endzone!

http://www.startribune.com/media/2006/01/06/3vike010706.hover.jpg

Brad Childress is about to kiss that guy dude!

Childress is giving him THAT look. Man, I'd hate to be in the shower when he came into the locker room.:D

Troysif
03-30-2006, 05:31 PM
Yeah it didnt do anything for me either, I didnt chuckle or anything! I must be getting old!


no ur not getting old, i didnt think it was funny and well lets just say im younger than you, 16 to be exact

Smoke
03-30-2006, 05:35 PM
:lol: Good stuff. Thanks.

Pennington's Rocket Arm
03-30-2006, 05:38 PM
i laughed.

SR 7
03-30-2006, 05:45 PM
LOL...:sidelol:

http://www.profootballtalk.com/PepMart.jpg
Daunte Culpepper gets a lift to the next stage of his rehab session.

i dont get the joke tho?

Avigatorx
03-30-2006, 05:49 PM
i dont get the joke tho?

The joke is that childress said one of his coaches who went to visit daunte at health south during his rehab, was rushed out into the walmart parking lot.

I thought it was funny :)

clownfish
03-30-2006, 05:53 PM
i dont get the joke tho?
Read the article on PFT's rumor mill about how D-Pep went outside of his rehab facility to show a Vikings trainer how his progress was coming along. They emerged in a strip mall parking lot with Wal-Mart there next to them. Childress was ripping on him for that, it being low-budget and all. But I think it is more a testiment to how much Culpepper did not want to work with that punk azz fool, training there instead of a state-of-the-art NFL training facility.

miamirick
03-30-2006, 05:55 PM
you people that cant take a joke r so funny its rediculous it was a joke people calm down and laugh.i ove daunte and i thought that **** was hilarious


Hey Bojangles...I know this doesn't belong on this forum...but I couldn't help myself....Thats one very disgusting avatar that you have...and pretty hypocritical considering you have "cuban pride" stated under your name...You obviously have no idea of the type of murderer that you have pictured there...and if you had any "cuban pride" that would be the last thing you would have there...unless, of course, you're communist.

Sorry Mods....but that ticked me off.