PDA

View Full Version : A tribute to Alwilson....



FinFrenzy
08-11-2006, 01:36 PM
:titanic:


Happy banning.....:evil:

icephinfan
08-11-2006, 01:40 PM
:rasp: :nana: :moon: :booty:

SEE YA!!!!!!!!!

Spray Mucus
08-11-2006, 01:42 PM
So he finally got caught PMing the under age males on the board asking for a date.

poor Alex

ThePats
08-11-2006, 01:49 PM
YOU'VE STILL GOT ME THE PATS.

IM STILL ALIVE WITH THE 40% WARN LEVEL :lol:

icephinfan
08-11-2006, 01:50 PM
YOU'VE STILL GOT ME THE PATS.

IM STILL ALIVE WITH THE 40% WARN LEVEL :lol:

Keep posting non-sense and get it up to 100%, you loser!!!!!:sidelol:

Alex44
08-11-2006, 01:50 PM
YOU'VE STILL GOT ME THE PATS.

IM STILL ALIVE WITH THE 40% WARN LEVEL :lol:

I used to have a 90% warn level :lol: now Im a model FH member :tongue:


You on the other hand.....your boat is sinking j/k

MARINO1384
08-11-2006, 01:51 PM
how long he get banned for lol

Spray Mucus
08-11-2006, 01:53 PM
YOU'VE STILL GOT ME THE PATS.

IM STILL ALIVE WITH THE 40% WARN LEVEL :lol:

fitting, considering you're 40% male and 60% female.

Colorado Dolfan
08-11-2006, 01:59 PM
fitting, considering you're 40% male and 60% female.

:spit:

retired opfinistic
08-11-2006, 02:22 PM
YOU'VE STILL GOT ME THE PATS.

IM STILL ALIVE WITH THE 40% WARN LEVEL :lol:And you're still a f@g.

Mike13
08-11-2006, 02:30 PM
YOU'VE STILL GOT ME THE PATS.

IM STILL ALIVE WITH THE 40% WARN LEVEL :lol:

And your 100% gay. So how long is the queef banned for?

ThePats
08-11-2006, 03:29 PM
And your 100% gay. So how long is the queef banned for?
OOOH GAY GAY GAY! YOUR SO GAY YOU GAY **** GAYFER GAY GAY GAY.

Nice insults f*ck tard. :lol:

retired opfinistic
08-11-2006, 03:42 PM
OOOH GAY GAY GAY! YOUR SO GAY YOU GAY **** GAYFER GAY GAY GAY.

Nice insults f*ck tard. :lol:Your English is improving, now try re-posting without jerking your gerkin.

like2god
08-11-2006, 03:50 PM
OOOH GAY GAY GAY! YOUR SO GAY YOU GAY **** GAYFER GAY GAY GAY.

Nice insults f*ck tard. :lol:

You see guys, this is what ThePats normal posts look like when he doesn't steal our material.

:lol:

.

icephinfan
08-11-2006, 03:56 PM
OOOH GAY GAY GAY! YOUR SO GAY YOU GAY **** GAYFER GAY GAY GAY.

Nice insults f*ck tard. :lol:


ThePats just owned himself again with this stupid posts.

Again, he makes no sense and yet has to copy our material, not to mention he doesn't copy to well either.:shakeno: :lol:

retired opfinistic
08-11-2006, 03:56 PM
He took off to do some c*m-gargling!

Mike13
08-11-2006, 03:59 PM
OOOH GAY GAY GAY! YOUR SO GAY YOU GAY **** GAYFER GAY GAY GAY.

Nice insults f*ck tard. :lol:

I'm just giving you a dose of your own medicine.

retired opfinistic
11-18-2006, 01:23 PM
I'm just giving you a dose of your own medicine.to do that you would need a suppository.

EBMisfit
11-18-2006, 02:06 PM
:titanic:


Happy banning.....:evil:I wasn't even aware that he/it/she had been unbanned. I guess there's some advantages to have been so busy. It's amazing the people you don't miss.

Who are they going to let come crawling back next? WhiniestTrollEver?

EBMisfit
11-18-2006, 02:08 PM
Keep posting non-sense and get it up to 100%, you loser!!!!!:sidelol:The intelligence level around here would triple if he/she/it ever did.

Mike13
11-18-2006, 02:49 PM
to do that you would need a suppository.

lol, another thread worthy of bumpage.

BeyondTheGrave
11-18-2006, 11:42 PM
Al kicked the crap out of you Los Loser ******s!

Al was banned because he made you Fin Fags look like the true fags you are.

You Los Loser Boys are a bunch of sorry loser ******s!

Mike13
11-19-2006, 12:03 AM
Al kicked the crap out of you Los Loser ******s!

Al was banned because he made you Fin Fags look like the true fags you are.

You Los Loser Boys are a bunch of sorry loser ******s!

Take it easy ****. Al got owned so may times here is not even funny, he was an abnoxious **** who violated the COC so he was banned.

Colorado Dolfan
11-19-2006, 12:06 AM
Al kicked the crap out of you Los Loser ******s!

Al was banned because he made you Fin Fags look like the true fags you are.

You Los Loser Boys are a bunch of sorry loser ******s!

Al was banned because he talked sh!t about the victims of 9/11...

Wanna say he was correct and justified in that? Oh, I mean when you're done sucking his dick, that is...

Tool.

GoBills24
11-19-2006, 12:25 AM
Al was banned because he talked sh!t about the victims of 9/11...



What exactly did he say?

retired opfinistic
11-19-2006, 12:28 AM
Al kicked the crap out of you Los Loser ******s!

Al was banned because he made you Fin Fags look like the true fags you are.

You Los Loser Boys are a bunch of sorry loser ******s!:lol: we all laugh at you clowns

TotoreMexico
11-19-2006, 02:38 AM
Al kicked the crap out of you Los Loser ******s!

Al was banned because he made you Fin Fags look like the true fags you are.

You Los Loser Boys are a bunch of sorry loser ******s!

BeyondTheGay you're so f'n stupid, you don't even know the story, so STFU noob.

icephinfan
11-20-2006, 12:43 AM
What exactly did he say?

He was making light of the attacks and wishing that certain members of the LLB's family were in the buildings when the planes struck.

You just don't say stupid crap like that. Regardless if it's smack or not.

retired opfinistic
11-20-2006, 01:10 AM
BeyondTheGay you're so f'n stupid, you don't even know the story, so STFU noob.game point.

steeda
11-20-2006, 01:18 PM
BeyondTheGay you're so f'n stupid, you don't even know the story, so STFU noob.

:sidelol:

PhinzN703
11-20-2006, 01:25 PM
I used to have a 90% warn level :lol: now Im a model FH member :tongue:


You on the other hand.....your boat is sinking j/k

I've got a 40% warn level. When does the crap go away? And all b/c I called someone an idiot.

:goof:

retired opfinistic
11-20-2006, 01:27 PM
I've got a 40% warn level. When does the crap go away? And all b/c I called someone an idiot.

:goof:you should know better you idiot!:wink:

Mike13
11-20-2006, 01:30 PM
Your English is improving, now try re-posting without jerking your gerkin.

Ohh man thats classic.

B-lo
11-20-2006, 03:38 PM
He was making light of the attacks and wishing that certain members of the LLB's family were in the buildings when the planes struck.

You just don't say stupid crap like that. Regardless if it's smack or not. I agree with beyondthegrave. You los loser boys are a bunch of phaggats, who really don't know sh%t!! And you use the word "owned" like it's a way of life, and it really matters. But I have to agree , if he said sh^t like that not only should he be banned, he should be taken behind the wood shed and have his as# kicked........ a few times!!!!!! "Regardless of smack or not".
:cooldude:

like2god
11-20-2006, 03:46 PM
I agree with beyondthegrave. :cooldude:

Careful who you align yourself with b-lo, BeyondTheGrave posted pornography for children on his weblog. You don't condone that type of behavior, do you? :confused:

BeyondTheGrave
11-20-2006, 06:34 PM
I agree with beyondthegrave. You los loser boys are a bunch of phaggats, who really don't know sh%t!! And you use the word "owned" like it's a way of life, and it really matters. But I have to agree , if he said sh^t like that not only should he be banned, he should be taken behind the wood shed and have his as# kicked........ a few times!!!!!! "Regardless of smack or not".
:cooldude:

Al never said any such thing. It was a bunch of lies started by L2G. Al asked L2G to provide proof and he wasn't able to.

But I agree the Los Loser Boys are a bunch of phaggats.

icephinfan
11-20-2006, 06:42 PM
Al never said any such thing. It was a bunch of lies started by L2G. Al asked L2G to provide proof and he wasn't able to.

But I agree the Los Loser Boys are a bunch of phaggats.

Actually yes he did, because he wanted our families in the towers.
I was posting with him that morning.
If you choose to believe him that that is your problem.But, we know the truth, and if he didn't say it, he wouldn't have been banned. Think about it.
L2G didn't start nothing.

Colorado Dolfan
11-20-2006, 08:22 PM
Al never said any such thing. It was a bunch of lies started by L2G. Al asked L2G to provide proof and he wasn't able to.

But I agree the Los Loser Boys are a bunch of phaggats.
...and jack@ss, Al all but admitted it in a thread devoted to him on the Broncomania boards, too... You, of course, couldn't have seen that since you're banned there... The thread was a short-lived one since it was perceived as a "personal attack," but he did so...

Keep drinking the Alwilson91 Kool-Aid...

Tool. :shakeno:

BeyondTheGrave
11-20-2006, 09:27 PM
...and jack@ss, Al all but admitted it in a thread devoted to him on the Broncomania boards, too... You, of course, couldn't have seen that since you're banned there... The thread was a short-lived one since it was perceived as a "personal attack," but he did so...

Keep drinking the Alwilson91 Kool-Aid...

Tool. :shakeno:

I absolutely remember L2G's thread on Broncomania. Al vehemently denied L2G's attempt to destroy his great name. L2G also lied about another well-respected poster, I think his name was WorstTrollEver but I'm not sure.

Anyway, I saw that post before the mods deleted it because it was typical L2G garbage, like all the threads he ever started at Broncomania.

like2god
11-20-2006, 10:15 PM
like all the threads he ever started at Broncomania.
You mean these?

http://forums.denverbroncos.com/search.php?searchid=972552

Wow, 2 whole threads of garbage. You're right, I was new at Photoshop so those sigs were pretty crappy. But show me where I lied or started any problems over there. :shakeno:


I absolutely remember L2G's thread on Broncomania. Al vehemently denied L2G's attempt to destroy his great name. L2G also lied about another well-respected poster, I think his name was WorstTrollEver but I'm not sure.

Anyway, I saw that post before the mods deleted it because it was typical L2G garbage,
:rolleyes2

Speaking of garbage......

http://www.prevent-abuse-now.com/register.htm

.

icephinfan
11-20-2006, 10:19 PM
You mean these?

http://forums.denverbroncos.com/search.php?searchid=972552

Wow, 2 whole threads of garbage. You're right, I was new at Photoshop so those sigs were pretty crappy. But show me where I lied or started any problems over there. :shakeno:


:rolleyes2

Speaking of garbage......

http://www.prevent-abuse-now.com/register.htm

.

You didn't start nothing, He can't come to grips that Al was talking crap about the 9-11 tragedy. For some reason, he wants to believe a Dumba$$.If he didn't say all that, then why did he get banned. I remember that day really well. I also remember the Mod who was in on the conversation too.

Why he is saying that you started it, is absolutely ridiculous. Weak attempt to hide the fact that his buddy, talked wack Smack and had to resort to bringing a worldwide tragedy into his smack.

Colorado Dolfan
11-20-2006, 10:20 PM
I absolutely remember L2G's thread on Broncomania. Al vehemently denied L2G's attempt to destroy his great name. L2G also lied about another well-respected poster, I think his name was WorstTrollEver but I'm not sure.

Anyway, I saw that post before the mods deleted it because it was typical L2G garbage, like all the threads he ever started at Broncomania.

You are full of crap... Al posted that he did because the LLB pissed him off so much... :shakeno:

WTE is not a respected poster, in fact, he is the worst sort of pedophile jack@ss ever. One that denies he is a pedophile. He is also banned at Broncomania... Gee, how did that happen when he is so well-respected.

Seriously, tool. Get over yourself. You are a pathetic excuse for a troll. You truly are the Worst Troll Ever...:lol:

B-lo
11-21-2006, 09:03 AM
Careful who you align yourself with b-lo, BeyondTheGrave posted pornography for children on his weblog. You don't condone that type of behavior, do you? :confused:C-mon L2G, I think you know me better than that, In that post I was just taking a smack shot at the los loser boys, I would NEVER condone ANYTHING they might have said or done regarding 911 or posting porn for kids . You know that if i knew that I would not agree w/ anything him or his fuked up people may have posted! SH%T, now that I hear that I don't even agree w/ him that you guys are lonely losers. That's just my OWN opinion.
:cooldude: "IF" the sh$t you are saying him and Al did or said is true, he needs to be banned from the EARTH!!!!!IMO

retired opfinistic
11-21-2006, 09:17 AM
C-mon L2G, I think you know me better than that, In that post I was just taking a smack shot at the los loser boys, I would NEVER condone ANYTHING they might have said or done regarding 911 or posting porn for kids . You know that if i knew that I would not agree w/ anything him or his fuked up people may have posted! SH%T, now that I hear that I don't even agree w/ him that you guys are lonely losers. That's just my OWN opinion.
:cooldude: "IF" the sh$t you are saying him and Al did or said is true, he needs to be banned from the EARTH!!!!!IMONow yer talkin, that wheasle should be thrown in the pokey..

B-lo
11-21-2006, 09:33 AM
Now yer talkin, that wheasle should be thrown in the pokey.. "IF" it's true, he is the lowest form of scum life on earth, I can handle all the smack/sh#t talk anybody can bring, BUT when it comes to 911 and what that day has done to our country and the people and families directly affected by it fires me up and freaks me out to think someone would make a joke or even take it lightly. And the whole porn for kids thing , that's just unbillievable. There are not enough adjectives to describe people like that peasant , scum muther fuker etc.... ect... Give me 2 minutes behind the wood shed w/a m.fer like that and I PROMISE he won't bother no kids again!!!!!! I have no proof to say someone is guilty or not , this is just my opinion if it is true. If it's not, forgive my rant!

retired opfinistic
11-21-2006, 09:47 AM
"IF" it's true, he is the lowest form of scum life on earth, I can handle all the smack/sh#t talk anybody can bring, BUT when it comes to 911 and what that day has done to our country and the people and families directly affected by it fires me up and freaks me out to think someone would make a joke or even take it lightly. And the whole porn for kids thing , that's just unbillievable. There are not enough adjectives to describe people like that peasant , scum muther fuker etc.... ect... Give me 2 minutes behind the wood shed w/a m.fer like that and I PROMISE he won't bother no kids again!!!!!! I have no proof to say someone is guilty or not , this is just my opinion if it is true. If it's not, forgive my rant!you go girl!:wink:

like2god
11-21-2006, 01:01 PM
C-mon L2G, I think you know me better than that, In that post I was just taking a smack shot at the los loser boys, I would NEVER condone ANYTHING they might have said or done regarding 911 or posting porn for kids . You know that if i knew that I would not agree w/ anything him or his fuked up people may have posted! SH%T, now that I hear that I don't even agree w/ him that you guys are lonely losers. That's just my OWN opinion.
:cooldude: "IF" the sh$t you are saying him and Al did or said is true, he needs to be banned from the EARTH!!!!!IMO

I wasn't accusing you B-lo, just filling you in on the situation and wondering where you stand. I couldn't care less what he or anybody says about the LLB's, it doesn't bother me in the least. But posting porn for minors and blasting the 9/11 victims is way out of line. This guy does this sh*t on several message boards, he also made fun of Tony Dungy losing his son on a Colts message board. He has been banned a few times only to return under a different username. :rolleyes2

.

Mike13
11-21-2006, 01:29 PM
This prick should just die already.

like2god
11-22-2006, 12:24 AM
This prick should just die already.

Well said

B-lo
11-22-2006, 12:28 AM
Well saidAGREED!

Mike13
11-22-2006, 02:21 AM
AGREED!

Now there's something You don't see everyday.

icephinfan
11-22-2006, 02:22 AM
Now there's something You don't see everyday.

Go figure.

EBMisfit
11-23-2006, 05:42 PM
BeyondTheGay you're so f'n stupid, you don't even know the story, so STFU noob.Actually, I wouldn't be too sure of that.... I've only heard two people defend AlWingnut and WhiniestTrollEver on this board- and that would be AlWingnut and WhiniestTrollEver. And his/her/its user name ("beyond the grave"? hmm....) sounds too much like a veiled hint that someone's trying to get around a permanent ban by registering under a different name that it has to make one wonder, at least hypothetically, whether if that's exactly what it is- although I'm sure that both WhiniestTrollEver (especially with it/her/its stated great respect for COC[k]) and AlWingnut would never try anything like that.

EBMisfit
11-23-2006, 05:45 PM
Al kicked the crap out of you Los Loser ******s!

Al was banned because he made you Fin Fags look like the true fags you are.

You Los Loser Boys are a bunch of sorry loser ******s!You sound certainly certain of that, WhiniestTrollEv... I mean, BeyondTheGay.

EBMisfit
11-23-2006, 05:54 PM
he also made fun of Tony Dungy losing his son on a Colts message board.Just when I thought I couldn't possibly hear anything new about it/her/him that could cause me to have an even lower opinion of it/him/her than I already had....