PDA

View Full Version : SEC Championship - Arkansas vs Florida Game Thread



SECfootball
12-02-2006, 07:06 PM
About to kickoff

WOO PIG

Roman529
12-02-2006, 07:09 PM
Got my MGD, and pizza...pork rinds anyone? :wink:

DonShula84
12-02-2006, 07:10 PM
May the team that ND has a better chance of beating win :)

Marino2Clayton
12-02-2006, 07:35 PM
May the team that ND has a better chance of beating win :)

Mississippi State isn't playing.

Mike13
12-02-2006, 07:55 PM
3-0 UF.
UCLA is up by 1 FYI.

Dolphin1184
12-02-2006, 08:19 PM
17-0 UF. They are playing like they want the BCS championship. And they may very well get it now.

Marino2Clayton
12-02-2006, 08:20 PM
Pour it on Gators.

UCLA win + UF taking Arky behind the woodshed = BCS meltdown.

Roman529
12-02-2006, 08:27 PM
Pour it on Gators.

UCLA win + UF taking Arky behind the woodshed = BCS meltdown.

:eek:

Mike13
12-02-2006, 08:29 PM
17-7.

DonShula84
12-02-2006, 08:47 PM
Mississippi State isn't playing.


:rolleyes2

cnc66
12-02-2006, 08:52 PM
well, UCLA just beat um...

Mike13
12-02-2006, 08:53 PM
UCLA just did their job, Now UF has to win.

bluehaze
12-02-2006, 09:10 PM
UCLA game rocked! :buddwalk:

SECfootball
12-02-2006, 09:13 PM
McFadden's 3rd TD pass of the season

17-10 :D

Mike13
12-02-2006, 09:18 PM
****.

Wombat
12-02-2006, 09:19 PM
Why now Baker?

Nappy Roots
12-02-2006, 09:22 PM
damn that looked like it hurt

cnc66
12-02-2006, 09:25 PM
that was 6 left on the feild... the razorbacks are brining it to them right now. UF looks slow.

Mike13
12-02-2006, 09:26 PM
damn that looked like it hurt

Yeah oooooouuuuuuuch.

Nappy Roots
12-02-2006, 09:29 PM
:woot:

Green Ranger
12-02-2006, 09:29 PM
Ridiculous

Mike13
12-02-2006, 09:30 PM
This team does not deserve to go to the BCS championship.

Roman529
12-02-2006, 09:34 PM
Nice pitch Leak,,,,,there went your NFL career right down the toilet. :tantrum:

SECfootball
12-02-2006, 09:35 PM
WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO PIG SOOIE

Mike13
12-02-2006, 09:36 PM
Great Fake!

Pocoloco
12-02-2006, 09:39 PM
what the heck is Leak doing? this is one of the worst stretches of his career

Roman529
12-02-2006, 09:42 PM
Urban decided to play not to lose after it was 17-0. :rolleyes:

DonShula84
12-02-2006, 09:42 PM
Nice use of time outs by Meyer lol

cnc66
12-02-2006, 09:42 PM
OMG...what a play

Roman529
12-02-2006, 09:42 PM
TD GATORS:eek:

DonShula84
12-02-2006, 09:43 PM
what luck lol

Mike13
12-02-2006, 09:43 PM
:eek: We got a ball game!

Nappy Roots
12-02-2006, 09:44 PM
how dumb was that? i havent seen a dumber plays. EVER.

DonShula84
12-02-2006, 09:45 PM
how dumb was that? i havent seen a dumber plays. EVER.


yep, it's right up there that's for sure

Roman529
12-02-2006, 09:45 PM
how dumb was that? i havent seen a dumber plays. EVER.

You didn't see Fiedler's slant passes to the sidelines that always got picked off and run back for TD's did you?

:sidelol:

Dolphnz02648
12-02-2006, 09:46 PM
Momentum shift....

Nappy Roots
12-02-2006, 09:48 PM
You didn't see Fiedler's slant passes to the sidelines that always got picked off and run back for TD's did you?

:sidelol:




yea, but it wasnt his fault. i mean, the coach was playing him out of position.



he was a towel boy playing QB in the NFL. just wasnt fair.

Dolphnz02648
12-02-2006, 09:56 PM
Touchdown Gators!!!!!

cnc66
12-02-2006, 09:57 PM
that was sweet

Roman529
12-02-2006, 09:57 PM
I smell roasted pig!!! :lol:

Wombat
12-02-2006, 10:00 PM
I smell roasted pig!!! :lol:

:lol:

Mike13
12-02-2006, 10:01 PM
31-21:cooldude:

Mike13
12-02-2006, 10:07 PM
Bull****!

That call was bull****!

DonShula84
12-02-2006, 10:07 PM
Man great game.

Vertical Limit
12-02-2006, 10:08 PM
31-28! :yes:

Vertical Limit
12-02-2006, 10:09 PM
What a play. Wow..

SECfootball
12-02-2006, 10:12 PM
I love Gus Malzahn & our gimmick offense

Roman529
12-02-2006, 10:13 PM
Nice trickery.

Mike13
12-02-2006, 10:20 PM
38-28!:d

Roman529
12-02-2006, 10:21 PM
Nice game...I am switching back and forth between the SEC game and Nebraska-Oklahoma.

Mike13
12-02-2006, 10:25 PM
Reggie Nelson!

Retnuhrace
12-02-2006, 10:29 PM
Crap... looks like Florida is gonna win this thing... hopefully it doesn't bump them enough to jump over Michigan.

DonShula84
12-02-2006, 10:30 PM
The SEC champ should get the title game over the 2nd place Big Ten team.

Mike13
12-02-2006, 10:38 PM
Ryan Smith!

Silverphin
12-02-2006, 10:39 PM
Florida is going to the Nat'l Championship game.

Dolphnz02648
12-02-2006, 10:41 PM
Can you say 'BCS'?

SECfootball
12-02-2006, 10:42 PM
I hope Nutt is coaching elsewhere next season. I don't give a **** if Arkansas had their best year in modern history, we did it despite having HDN, not because of him. Malzahn is the only reason we have 10 wins.

Dick should have been benched in the middle of last week's game. This is BS.

Props to Florida. I hope you earn a bid for the National Championship and woop Ohio State's ***. You deserve it.

Caps
12-02-2006, 10:45 PM
That gimmie TD might have been the difference between going to the NC or not.

Silverphin
12-02-2006, 10:46 PM
I'm not usually a Gators fan (at least, not as much as a fan as I am of the U and FAU), but if they don't get the Nat'l Title shot, I'll be pissed.

Roman529
12-02-2006, 10:46 PM
Florida deserves to go....Meeeechigan had their shot and lost, so now let Florida play them....that's fair.

Crowder52
12-02-2006, 11:13 PM
That gimmie TD might have been the difference between going to the NC or not.

Well come on, Leak gave them a gimme TD if I've ever seen one.

Phinz420
12-02-2006, 11:27 PM
Gooo GATORS!!!!!


:dj2:

Motion
12-02-2006, 11:34 PM
:woot:

Mike13
12-02-2006, 11:54 PM
Props to Florida. I hope you earn a bid for the National Championship and woop Ohio State's ***. Good game

That takes balls, I give you props for your props.

finswin56
12-03-2006, 12:40 AM
There's no way I could have been online while watching that game. Something expensive would have broken.

I am so glad McFadden is in the West. That dude is great, but he UF did hold him <100 yards :D

Pennington's Rocket Arm
12-03-2006, 02:47 AM
:woot:

now, on to arizona!

Alex44
12-03-2006, 02:49 AM
:woot:

now, on to arizona!

So your gonna go watch Michigan and Ohio State play? Awesome! :wink: