PDA

View Full Version : Help DD28 Out guys!!



DolphinDevil28
01-28-2007, 03:50 AM
OK, I desperately need a very, very cool LSU signature.

The same size as my current JJ Redick/Magic one.

I'd love something really shiny where everything mixes in well. Not something that looks like it was slapped together in five minutes.

I'd even be willing to pay for it. I really want a nice one.

Use your imagination. Maybe a marble background, light manipulation, very gaudy. :lol: Whatever you think would look best.


I'll supply you with some cool pictures you may want to use for it.

Thanks so much, can't wait to see what y'all come up with.

http://www.finheaven.com/images/imported/2007/01/IHQHGGRYZWRHYIC20061128200011-1.jpg

http://www.finheaven.com/clear.gif

http://www.finheaven.com/clear.gif

http://www.finheaven.com/images/imported/2007/01/t1_les_miles_getty-1.jpg

http://www.finheaven.com/clear.gif

http://www.finheaven.com/clear.gif


Thanks again!!!


BTW...Here's the logo.

http://www.finheaven.com/images/imported/2007/01/LSU_Tigers_lsu21_large-1.jpg

Samphin
01-28-2007, 05:19 AM
working on it now

HysterikiLL
01-28-2007, 05:25 AM
LSU, it's what's for dinner!

Samphin
01-28-2007, 05:32 AM
Here is one design.

http://www.finheaven.com/clear.gif

Samphin
01-28-2007, 05:48 AM
A version with players
http://www.finheaven.com/clear.gif

Samphin
01-28-2007, 06:18 AM
Another one.

http://www.finheaven.com/clear.gif

Amars
01-28-2007, 12:20 PM
nice job samphin

Mindwarp
01-28-2007, 08:25 PM
you should do one with les miles eating Saban.. lol

byroan
01-28-2007, 08:26 PM
I like the first one the best. Nice job.

DolphinDevil28
01-28-2007, 09:51 PM
Damn, Samphin!

All of those are awesome. Thanks so much. Is there any way we can donate Phin dollars?

How many do you want?

TotoreMexico
01-28-2007, 09:55 PM
Nice work Samphin:clap:

DolphinDevil28
01-28-2007, 10:08 PM
But wait a sec...I just tried it and it said the sig is too big.

Don't know why. But it won't let me put it up right now.

Samphin
01-28-2007, 10:23 PM
But wait a sec...I just tried it and it said the sig is too big.

Don't know why. But it won't let me put it up right now.

Let me double check the specs. I may have made it a tad too big. Mods what are the specs again?

byroan
01-28-2007, 11:00 PM
Fixed your sig. :up:

Samphin
01-28-2007, 11:05 PM
Fixed your sig. :up:

I was gonna help him...:tantrum:


Thanks Byroan. :wink:

byroan
01-28-2007, 11:06 PM
Nothing you coulda done. It's within the specs. I didn't edit the image, just put it in his sig. :chuckle:

Samphin
01-28-2007, 11:25 PM
Nothing you coulda done. It's within the specs. I didn't edit the image, just put it in his sig. :chuckle:


I knew that...now

DolphinDevil28
01-29-2007, 12:13 AM
Thanks Byroan.