PDA

View Full Version : NEW GTA IV Trailer!!!!



Miami 13
06-28-2007, 12:24 PM
http://rockstargames.com/iv

This game is going to be AMAZING!!!!!

Phin-o-rama
06-28-2007, 12:39 PM
should be alright

Motion
06-28-2007, 12:41 PM
I forgot all about that 2nd trailer coming out.

Wonder what time it will be posted? Wasn't the 1st one posted around 5 or 6pm EST?

Miami 13
06-28-2007, 12:55 PM
I forgot all about that 2nd trailer coming out.

Wonder what time it will be posted? Wasn't the 1st one posted around 5 or 6pm EST?
Posted? It's already up on their site, it was released at 12PM EST today.

Motion
06-28-2007, 01:00 PM
Posted? It's already up on their site, it was released at 12PM EST today.

:hmmm: Won't play for me. :(

Scatman
06-28-2007, 10:40 PM
games gonna be crazy...didnt think it would look this freakin good.

cant wait.

#1 Fan
06-29-2007, 12:16 AM
none of it was actual gameplay, right? idk, was kinda underwhelmed.

Scatman
06-29-2007, 12:21 AM
http://www.gamevideos.com/video/id/12639

check this out pretty cool attention to detail

Miami 13
06-29-2007, 02:32 AM
Easily Game of the Year 2007.

Fresh
06-29-2007, 05:29 AM
none of it was actual gameplay, right? idk, was kinda underwhelmed.

A lot of it was game play.

Bruzer
06-29-2007, 07:08 AM
Easily Game of the Year 2007.

I seriously doubt GTA4 wins game of the year it will probably be good but with it coming out the same time area as Halo 3, Bioshock, Assassins Creed, Mass Effect for gta4 to win game of the year it would have to be beyond amazing.

I don't like halo but its got such a big following it will probably win game of the year.

Motion
06-29-2007, 08:19 AM
http://www.gamevideos.com/video/id/12639

check this out pretty cool attention to detail

Nice

Fresh
06-30-2007, 09:39 AM
I seriously doubt GTA4 wins game of the year it will probably be good but with it coming out the same time area as Halo 3, Bioshock, Assassins Creed, Mass Effect for gta4 to win game of the year it would have to be beyond amazing.

I don't like halo but its got such a big following it will probably win game of the year.

Halo is the only game mentioned above that should even be mentioned in the same sentence as the Grand Theft Auto franchise. Even there, it's not touching GTA. Halo is a multiplayer experience above all. GTA is the complete opposite. I'd never compare the two.

If one is to compare Halo with anything, IMO, go for Resistance: FOM.

Bruzer
06-30-2007, 10:55 AM
Halo is the only game mentioned above that should even be mentioned in the same sentence as the Grand Theft Auto franchise. Even there, it's not touching GTA. Halo is a multiplayer experience above all. GTA is the complete opposite. I'd never compare the two.

If one is to compare Halo with anything, IMO, go for Resistance: FOM.

Comparing has nothing to do with it. Game of the Year is not genre separated. All games out are compared when it comes to game of the year whether you like it or not. Also GTA may be fun but i think saints row was more fun then i ever had on gta. Also its a matter of opinion but I just don't think gta will be game of the year unless they redefine the genre again... There is not enough to tell from that video what anything about the game is like other than you play a russian.

Atleast Assassins creed, bioshock, halo 3 have all shown gameplay and i think they look awesome. (bioshock wont win game of the year also imo but im just saying its one of the good games coming gta will have to redefine the genre to win.)

Medieval954
07-01-2007, 01:38 AM
The trailer is great. Looking at it and realizing what Rockstar has planned for the scope and size of the city, it's amazing. Grand Theft Auto IV is the reason I own an Xbox 360.

allngn_c5
07-21-2007, 10:37 AM
I love the series.