PDA

View Full Version : Uni designers take note........



NYC#1finsfan
01-10-2011, 10:07 PM
The university of Oregon helmet is a thing of beauty. A gorgeous carbon fiber look that is absolutely stunning. Without a doubt the nicest helmet that I have ever seen.:tongue:

DKphin
01-10-2011, 10:09 PM
What? Football is not a fashion show.:err:

23EmilioVasquez
01-10-2011, 10:22 PM
The university of Oregon helmet is a thing of beauty. A gorgeous carbon fiber look that is absolutely stunning. Without a doubt the nicest helmet that I have ever seen.:tongue:

Oregon has some amazing COLLEGE unis

you don't see those kinda of unis in the NFL though

sinPHIN
01-10-2011, 10:26 PM
i like thier flat black ones the best

CrazyCarl
01-10-2011, 10:28 PM
Oregon has some amazing COLLEGE unis

you don't see those kinda of unis in the NFL though

you might when nike takes over

Finfanforever
01-10-2011, 10:29 PM
The university of Oregon helmet is a thing of beauty. A gorgeous carbon fiber look that is absolutely stunning. Without a doubt the nicest helmet that I have ever seen.:tongue:


I think it looks like crap!

rev kev
01-10-2011, 10:30 PM
Oregon socks and shoes make them look slow LOL

whodizking
01-10-2011, 10:31 PM
Most not all I might add of Oregon Jerseys are different and unique. I really like that they always switching up things. Traditional is nice but switch it up. They even do throw backs too.

But like the other poster said with Nike things might change, and I for one don't mind.

Gonzo
01-10-2011, 10:34 PM
you might when nike takes over
Why do people thing Nike is just gonna have free reign to do whatever they want?

whodizking
01-10-2011, 10:37 PM
Why do people thing Nike is just gonna have free reign to do whatever they want?

No they won't but I'm pretty sure NFL brought them in to prolly shake things up a little

zach8111
01-10-2011, 10:42 PM
Oregon has some amazing COLLEGE unis

you don't see those kinda of unis in the NFL though

they also have some hideous ones

Gonzo
01-10-2011, 10:43 PM
No they won't but I'm pretty sure NFL brought them in to prolly shake things up a little
Highest bidder and their materials are far superior to Reebok's. I'm sure there will be some changes, but nothing without both the NFL and team's okay; and certainly nothing as drastic as Oregon's.

dolpns13
01-10-2011, 11:08 PM
id be happy with our aqua on aqua.. if we would only wear them more than once every 5 years

Jerry37
01-10-2011, 11:17 PM
yes so do i, with the helmets tonight killer.....sold

MP-Omnis
01-11-2011, 01:28 AM
The helmets are not a carbon fiber weave look. It's a simple, subtle stripe pattern.

WVDolphan
01-11-2011, 01:32 AM
Oregon unis are hideous. That helmet is disgusting. Their colors are GREEN not grey.

This new uni craze is ****ing retarded. There isnt a god damn thing wrong with just plain uniforms. So many people are more concerned with uniforms than anything else.

Phin-Phan 66
01-11-2011, 01:35 AM
Loved the helmets - but not in the NFL