PDA

View Full Version : Trade Up?



FinsFanLuke
04-27-2012, 08:23 PM
Well we need a WR and Randle is still there. If we can move up to get him that'd be great. Browns pick before us in the 3rd and they'll probably take him. If not Randle, guess Givens is a decent consolation

Roman529
04-27-2012, 08:24 PM
I would just wait it out.....we are just 20 picks away.

J Tes
04-27-2012, 08:27 PM
The cost of moving up hasn't cost much this year. I'm fine with throwing in a 5th to move up if theres someome they really like

clownfish
04-27-2012, 08:32 PM
Yeah I want Randle too. If he falls to the bottom of round 2, I wouldn't mind moving one of our 3rd (the second one obviously) and 5th.

Roman529
04-27-2012, 08:38 PM
If the Pats move up and get Randle I am chucking my laptop into the back yard. :lol:

Breadfan
04-27-2012, 08:42 PM
:lol:

NGO28
04-27-2012, 08:45 PM
Come on Ireland, get us a WR.

FinsFanLuke
04-27-2012, 08:47 PM
I'm usually against trading up but trading up for Randle, at the right price, I think would be worth it.

TheWarriorFins
04-27-2012, 08:48 PM
how is curry still there IDK

FinsFanLuke
04-27-2012, 08:50 PM
urry still there IDK

Yeah, I'd be happy with Curry too.

---------- Post added at 08:50 PM ---------- Previous post was at 08:50 PM ----------

whew, Bucs didn't trade up for Randle

Mogwai
04-27-2012, 08:51 PM
Hell yes I want to trade up. Randle's not going to make it to us. Besides back to back picks are bad mojo.

FinsFanLuke
04-27-2012, 08:51 PM
Whew, Bucs didn't trade up for Randle or Curry

FinsFanLuke
04-27-2012, 09:00 PM
Well Curry is gone now

clownfish
04-27-2012, 09:00 PM
Yeah, I'd be happy with Curry too.

---------- Post added at 08:50 PM ---------- Previous post was at 08:50 PM ----------

whew, Bucs didn't trade up for Randle

There goes Curry. Trade up for Randle NOW with the Ravens before SF or NE!!!!!!

MiamiDolphin618
04-27-2012, 09:12 PM
Randle and Sanu are both still there.

FinsFanLuke
04-27-2012, 09:15 PM
Randle and Sanu are both still there.

Yeah Sanu would be a good fit. Apparently fights over press coverage well and has great hands. Also big.
Givens is a smaller guy.

clownfish
04-27-2012, 09:17 PM
Damn. Sanu then. And who? Dwayne Allen?

TheWarriorFins
04-27-2012, 09:18 PM
Blow it up

Hayden Fox
04-27-2012, 09:20 PM
Sanu is better than Randell. I like McNutt too.

clownfish
04-27-2012, 09:22 PM
Damn. Sanu then. And who? Dwayne Allen?

Damn again!!!! I'm just gonna shut up now.

---------- Post added at 06:22 PM ---------- Previous post was at 06:21 PM ----------


Sanu is better than Randell. I like McNutt too.

I have a buddy who is a Rutgers fan and he loves Sanu.