PDA

View Full Version : I see this new forum...



Peebs
02-08-2004, 11:07 PM
And I think...
HEY! A forum just for me and like the other 3 females here to post about bloating and PMS, waxing vs shaving, new makeup tricks, how guys suck....

BUT NOOOOOOOOOOOOOO :fire:


:tongue:

Boone
02-08-2004, 11:32 PM
Go fix my dinner....and bring me a beer! :lol:

Peebs
02-09-2004, 12:14 AM
:tongueout


Maybe me and the other females will come in the clubhouse and take over and hang new purdy curtains and redecorate!


:tongue:

DeDolfan
02-09-2004, 04:04 PM
Originally posted by Peebs
And I think...
HEY! A forum just for me and like the other 3 females here to post about bloating and PMS, waxing vs shaving, new makeup tricks, how guys suck....

BUT NOOOOOOOOOOOOOO :fire:


:tongue:

YUP, Peebs,

your own personal forum for you 3 or 4 !! So, don'tcha think it's time for ya'll to start bearin' it and postin' it ?? !!

:lol: :lol: :D :D :goof:

Clumpy
02-10-2004, 10:55 AM
I think Peeps should post a pic of herself :)

The_Philster
02-10-2004, 08:21 PM
Originally posted by clumpedplatelet
I think Peeps should post a pic of herself :)


I second that motion

Peebs
02-10-2004, 09:44 PM
Ummmm Peebs has her picture in her profile....

And she's naked too......


Under her clothes! :tongue: :lol:

P4E
02-11-2004, 05:05 AM
Peebs... is a beautiful young woman. :)

TerryTate
02-11-2004, 06:45 AM
hey, im naked under my clothes too...

its a match made in heaven, just in time for V-day ;)

1972
02-11-2004, 11:09 AM
Peebs is looking fine!

Hey Peebs, is that picture of you in Vegas taken at the Bellagio fountains?

Clumpy
02-11-2004, 11:11 AM
Originally posted by Peebs
Ummmm Peebs has her picture in her profile....

And she's naked too......


Under her clothes! :tongue: :lol:


More skin :mad:

DeDolfan
02-11-2004, 12:09 PM
Originally posted by Phan4Ever
Peebs... is a beautiful young woman. :)

Yup, she is a hottie all right!
now, if I wuz only 30 years YOUNGER.......................................... ;)

dolphan39
02-11-2004, 02:38 PM
Originally posted by 1972
Peebs is looking fine!

I 2nd that motion :D

The_Philster
02-11-2004, 05:47 PM
Originally posted by Peebs
Ummmm Peebs has her picture in her profile....

And she's naked too......


Under her clothes! :tongue: :lol:


yummy:drool: Now if you'd just root for a decent football team. ;)

TerryTate
02-12-2004, 04:49 AM
Originally posted by The_Philster



yummy:drool: Now if you'd just root for a decent football team. ;)

She already does :)

The_Philster
02-12-2004, 10:20 PM
Originally posted by TerryTate


She already does :)


damn...here I thought she was a Fins fan ;)

Peebs
02-14-2004, 02:39 AM
Originally posted by 1972



Hey Peebs, is that picture of you in Vegas taken at the Bellagio fountains?

No, that was taken inside the Venetian next to the "Canal". I have no idea why it came out so dark, like I was outdoors at night.

And you guys are too sweet! http://www.finheaven.com/clear.gif

Except you Clumpy :chuckle:

Muck
02-15-2004, 11:36 AM
Originally posted by Peebs
And I think...
HEY! A forum just for me and like the other 3 females here.......

We aims to please. :)

I removed the rest of the quote cuz I assumed it wasn't important. :chuckle:

Muck
02-15-2004, 11:37 AM
Originally posted by Boone
Go fix my dinner....and bring me a beer! :lol:

Yeah!! Iron my shirt!!