PDA

View Full Version : What`s up?



Capt. Dick
07-04-2002, 04:16 PM
Just got a new moniter. Took some down time to rebuild my front porch. Hope everybody`s healthy and happy. Got psyched a couple days ago seeing the espn footage of the 2001 Phins. I`m ready for football. :D

inFINSible
07-04-2002, 04:21 PM
Capt!! good to read you again!

Capt. Dick
07-04-2002, 04:26 PM
Thanks inFINS. Had a lot of work to catch up on. You keep`n the bills fans straight?

iceblizzard69
07-04-2002, 07:16 PM
Yeah, I was wondering when you would come back. Welcome back. :)

dolfan06
07-04-2002, 10:39 PM
yo ho, yo ho a perverts (pirates) life for me.

3W
07-05-2002, 02:56 AM
"Capt Dick of the High Seas", where in the heck have you been hiding? Good to see yuh back again, hope you had a safe and happy 4th, 3W

Capt. Dick
07-05-2002, 09:07 AM
Thanks guys.....haven`t been hiding 3W.....had a broken pc and am stacked with work. I not only run charters, I also manage a 10 unit apt. house. work, work, work. Still got lots to do!

Hey 3W. Congrats on the bbi championship!!! If it wasn`t one of our guys, I`m glad you won it. You`ve become a friend.

Ice....enjoy your summer vacation, cuz if you were in S. Fla. I`d put you to work around here. lol

As for you, my perverted pirate buddy..........

Got close to 100 e-mails to catch up on. Good to be back. I`ll be in and out. work, work, work.

iceblizzard69
07-05-2002, 09:44 AM
If I lived in Southern Florida, I would only have a month left instead of two. :lol:

dolfan06
07-05-2002, 09:50 AM
I`d put you to work around here. lol work is a 4 letter word!

Iron Man
07-06-2002, 09:06 AM
Awwww isn't that sweet, infinsible has a friend....awwww give him a little smooch...there, that's better.

Capt. Dick
07-06-2002, 01:18 PM
Originally posted by Iron Man
Awwww isn't that sweet, infinsible has a friend....awwww give him a little smooch...there, that's better.


So....you`re the fat kid with the big mouth, huh?

dolfan06
07-06-2002, 06:35 PM
Originally posted by Capt. Dick



So....you`re the fat kid with the big mouth, huh? looks like a walking air mattress with an inverted blow-hole!:D

BigDoug
07-06-2002, 07:52 PM
A new Porsche! Bitchen! Welcome back, Dick.

Miamian
07-06-2002, 08:35 PM
Hey Doug, on your avatar: your team might stampede right into a lake and you all can't swim, especially with us.

Welcome back Capt'n. I think this might be the first time I'm posting in Talk Smack and you haven't been around the Dolphins forum yet.

BigDoug
07-06-2002, 08:49 PM
Nope, they'll stampede right up your ass. Oops, sorry, your head's in the way!

bigbry
07-06-2002, 09:27 PM
Originally posted by BigDoug
Nope, they'll stampede right up your ass. Oops, sorry, your head's in the way!

Your crap brown buff, runs like a girl. But you are used to the 4 legged variety.


BB

Capt. Dick
07-06-2002, 10:18 PM
Originally posted by BigDoug
A new Porsche! Bitchen! Welcome back, Dick.


Well....not exactly a new Porsche, BigD. LOL....How`s things up your way? Got some Summer going on huh? Good to be back....thanks.

Man, I`m ready for some football. The smack in here is even get`n repeticious. It would be a good time for some jet fans to wander in.

Be talk`n to ya.

Capt. Dick
07-06-2002, 10:35 PM
Originally posted by Miamian
Hey Doug, on your avatar: your team might stampede right into a lake and you all can't swim, especially with us.

Welcome back Capt'n. I think this might be the first time I'm posting in Talk Smack and you haven't been around the Dolphins forum yet.


Hey Miamian....thanks, man. I`ll post in the other room when something happens. Like inFINS said over there.....I can only handle so many threads about favorite, best, or worst. UUURRRRRRPPPPPPPPPPP. :lol: