PDA

View Full Version : Petition to get Mouldsrocks avatar back.



3W
07-26-2002, 03:37 PM
How many want Mouldsy's avatar of Wanny back..say I?

MOULDSROCKS
07-26-2002, 03:40 PM
I!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

MOULDSROCKS
07-26-2002, 03:43 PM
why the hell can't i vote??? why is my session invalid?

3W
07-26-2002, 03:46 PM
LOL....Damn Mouldsy, they took your avatar and your voting rights away..thats cold:lol:

RobertHoover
07-26-2002, 03:48 PM
It is Miami, folks in Florida screw up even simple votes.

Give MR the picture back. It's damn ugly but quite lifelike.

MOULDSROCKS
07-26-2002, 03:49 PM
:lol:

MOULDSROCKS
07-26-2002, 03:50 PM
hey hoover, your already a SB MVP!!!!! LMAO

RobertHoover
07-26-2002, 03:52 PM
Thank you sir. I do like the BigPat picture

iceblizzard69
07-26-2002, 05:15 PM
I think you should be allowed to get it back, but it isn't allowing me to vote.

iceblizzard69
07-26-2002, 05:16 PM
Ok, it let me vote.

3W
07-26-2002, 05:57 PM
Originally posted by iceblizzard69
Ok, it let me vote.

Thanxs Ice!!

Capt. Dick
07-26-2002, 07:13 PM
I voted, I......pic is harmless and all in good competitive fun. Besides I can`t stand looking at casper the friendly ghost that is there now.

MOULDSROCKS
07-26-2002, 07:19 PM
It represents the fact that Big Pat is so big and strong and great at killing dolphins, that he is unhuman...

MOULDSROCKS
07-26-2002, 07:20 PM
still can't vote....

Capt. Dick
07-26-2002, 07:26 PM
Who complained and who notified you?

Predaphin
07-26-2002, 07:33 PM
I voted yes, becuz you should be free to express yourself,....although I dont think it kick a$$.

MOULDSROCKS
07-26-2002, 08:05 PM
thanx wcoast.


capt. i was notr informed of who complained, just that people were complaining and i needed to get rid of it or face being banished from the site :(
an administrater PMed me....

Capt. Dick
07-26-2002, 08:33 PM
Originally posted by MOULDSROCKS
thanx wcoast.


capt. i was notr informed of who complained, just that people were complaining and i needed to get rid of it or face being banished from the site :(
an administrater PMed me....


hmm....well, the new one is pretty cool anyway.

3W
07-26-2002, 08:41 PM
Looks like i have to break out with my Wannydreads:(

Miamian
07-26-2002, 08:46 PM
I voted yes, because I believe in the democratic principal of allowing anyone to make a fool of himself.

MOULDSROCKS
07-26-2002, 09:43 PM
thank you miamian... i think

WharfRat
07-26-2002, 10:13 PM
Originally posted by Miamian
I voted yes, because I believe in the democratic principal of allowing anyone to make a fool of himself.

I agree.... I thought it was creative... in a 6th grade, comic book kinda way... I figure, if you want to look at it every time you post... feel free...
I voted yes...but I don't think it "kicks a$$"... just think that as long as it's not vulger or pornographic, you should use whatever avatar you wish.

MOULDSROCKS
07-26-2002, 10:15 PM
"vulgar"..... miamian would be disapointed in you!

WharfRat
07-26-2002, 10:17 PM
Originally posted by MOULDSROCKS
"vulgar"..... miamian would be disapointed in you!

I'm crushed :cry:

Miamian
07-27-2002, 07:57 PM
Hey, I'm not with the spelling police.

dolfan06
07-29-2002, 12:17 AM
Originally posted by Capt. Dick
Who complained and who notified you? but i voted yes, i think everyone on this board has drawn a beard, mustache or crossed the eyes of a picture, i didn't find it offensive
at all. btw, who complained? :o

MOULDSROCKS
07-29-2002, 02:06 AM
people..... i wasn't given any names, but i don't think it was anyone who is a regular at the smack forum... adolpnistrator told me that people were getting offended by it and that i had to change it.

dolfan06
07-29-2002, 08:44 AM
WHATEVER!

dirtywhiteboy
07-30-2002, 12:48 AM
i voted yes...all of these crazy and creative avatars make me lmmfao!

dirtywhiteboy
07-30-2002, 12:48 AM
oh yeah...capt, check the thread to you in the lounge.

3W
07-30-2002, 12:53 AM
LOL...You got to admit, that Vinnie Testicleverde is one ugly a$$ looking dude:D :lol:

dirtywhiteboy
07-30-2002, 12:56 AM
yeah, i laugh my ass off every time i post! i'm a one man smack machine without posting a word!:D

3W
07-30-2002, 01:22 AM
Originally posted by dirtywhiteboy
yeah, i laugh my ass off every time i post! i'm a one man smack machine without posting a word!:D

LMAO!! Yeah, the Jests fans must roll out the red carpet for you when you come waltzing in with Vinnie..:lol: What MB do you go to for the Jests DWB?

bigbry
07-30-2002, 04:17 PM
[QUOTE]Originally posted by 3W
[B]

I voted YES!!!! Whats the big deal?


BB

dirtywhiteboy
07-30-2002, 05:20 PM
Originally posted by 3W


LMAO!! Yeah, the Jests fans must roll out the red carpet for you when you come waltzing in with Vinnie..:lol: What MB do you go to for the Jests DWB?

the only one is a lame jets board on thenflforum, only because i mod there...i don't have time for much else, at least until sept 22nd!:lol: :evil:


:monkey: jits

:monkey: jits fans

MOULDSROCKS
07-31-2002, 12:15 AM
I'm a very controversial person.....

dolfan06
07-31-2002, 12:19 AM
Originally posted by MOULDSROCKS
I'm a very controversial person..... now tell me something i don't know!:p

kfman87
07-31-2002, 12:42 AM
He should get it back it's frickin sweet!!

dolfan06
07-31-2002, 12:46 AM
Originally posted by kfman87
He should get it back it's frickin sweet!! i even told him it was cool!:cool:

WharfRat
07-31-2002, 09:00 AM
Originally posted by kfman87
He should get it back it's frickin sweet!!

He obviously put a lot of work into it... I mean, really, you have got to have a sense of humor here.... ;)

MOULDSROCKS
08-29-2002, 05:25 PM
It's back!

iceblizzard69
08-29-2002, 07:13 PM
Good, you have the right to have it back.

dolfan06
09-01-2002, 04:50 PM
now, if you could just do something about the bills!lol

Capt. Dick
09-01-2002, 04:57 PM
Bills are something that you pay, not root for.

WharfRat
09-01-2002, 05:01 PM
Originally posted by Capt. Dick
Bills are something that you pay, not root for.

I thought they were little baby wannabee laws :confused:

dolfan06
09-01-2002, 07:10 PM
Originally posted by Capt. Dick
Bills are something that you pay, not root for. bills and root and knowing their penchant for sewer snorkling, i think of rotor-rooter!:D

northernbillfan
09-01-2002, 08:42 PM
Now 3W's avatar is tasteless.

Welcome back evil wanny

WharfRat
09-01-2002, 09:00 PM
Originally posted by northernbillfan
Now 3W's avatar is tasteless.



Tasteless .... yes.
You have to give him an "A" for originality, creativity, and effort though!