PDA

View Full Version : Catherine Zeta-Jones



mor911
04-14-2005, 07:55 PM
Dude... How old is this lady? hotttttttt....
http://www.finheaven.com/clear.gif
http://www.finheaven.com/clear.gif
http://www.finheaven.com/clear.gif
http://www.finheaven.com/clear.gif
http://www.finheaven.com/clear.gif
http://www.finheaven.com/clear.gif
http://www.finheaven.com/clear.gif
http://www.finheaven.com/clear.gif

UltraDol-Fan
04-14-2005, 08:04 PM
I work with a girl who looks just Catherine Zeta, she is kinda ditzy though so I try to stay away from her to avoid the stupid questions.

cnc66
04-14-2005, 08:05 PM
to me, there is no woman more beautiful than Catherine.

GatorsFins23
04-14-2005, 08:07 PM
I work with a girl who looks just Catherine Zeta, she is kinda ditzy though so I try to stay away from her to avoid the stupid questions.


Uhh...she looks like CZJ, and you stay AWAY from her? lol, whats wrong w/ u man? :tongue:

UltraDol-Fan
04-14-2005, 08:13 PM
If you only knew her...

LtDan
04-14-2005, 10:51 PM
[QUOTE=mor911]Dude... How old is this lady? hotttttttt....

Catherine Zeta Jones was born on September 25, 1969, in Swansea, West Glamorgan, Wales, UK ...lets do the math....and she is...35 and HOT!!!!

CharlestonPhan
04-14-2005, 11:12 PM
yep she is 35, and very hot... and married to Michael frickin' Douglas who is pushing 60 if not already there... just don't get it.

jtown777
04-15-2005, 12:26 AM
She's my favorite!

Mr Yu
04-15-2005, 12:29 AM
[QUOTE=mor911]Dude... How old is this lady? hotttttttt....

Catherine Zeta Jones was born on September 25, 1969, in Swansea, West Glamorgan, Wales, UK ...lets do the math....and she is...35 and HOT!!!!

-mmm...you can find more like that in Swansea.

Buddwalk
04-15-2005, 10:09 PM
I work with a girl who looks just Catherine Zeta, she is kinda ditzy though so I try to stay away from her to avoid the stupid questions.

Are you Gay?

Roman529
04-16-2005, 03:00 PM
I would hit that!!! What does Michael Douglas have that I don't...besides the bling bling? :D Ilove her accent too...I bet she wants a younger man. ME!!!
:lol:

Jnaledu3
04-16-2005, 06:20 PM
I work with a girl who looks just Catherine Zeta, she is kinda ditzy though so I try to stay away from her to avoid the stupid questions.

I got something I could put it her mouth to avoid the stupid questions..:evil:

mixmaster_matt
04-17-2005, 01:25 PM
That shot of her in entrapment when she is in the black pants going through the obstacle...OMG such hotness....

mor911
04-17-2005, 01:35 PM
That shot of her in entrapment when she is in the black pants going through the obstacle...OMG such hotness....
http://www.finheaven.com/clear.gif
:D

mixmaster_matt
04-17-2005, 01:43 PM
http://www.finheaven.com/clear.gif
:D

oh yeah, thats the one...imagine hitting that from behind

mor911
04-17-2005, 01:44 PM
oh yeah, thats the one...imagine hitting that from behind
Image... pfh.. Been there, and done that. Michael Douglas is getting my left-overs. :evil: