PDA

View Full Version : You know what`s weird?



Capt. Dick
10-16-2002, 08:02 PM
There`s less smack this week between Phin and Bill`s fans than usual.

Might as well start with the two best....3W and Sniper.

Listen up you two boneheads.

Your papa don`t dance and your mama don`t rock and roll!

How`s that?!

uh-oh! :( :D :lol:

TigerJ
10-16-2002, 08:26 PM
Hi there, Capt., we've been busy smacking dolphin fans who've come over to BBI. If you've got trophy fish swimming in your back yard, why fly halfway across the country to fish? I admit I'm too nice a guy to involve myself in real heavy duty smack, which seems to me like it's mostly trading stupid insults. I just like to stop in once in a while to try and keep you guys honest.

Capt. Dick
10-16-2002, 08:30 PM
Originally posted by TigerJ
Hi there, Capt., we've been busy smacking dolphin fans who've come over to BBI. If you've got trophy fish swimming in your back yard, why fly halfway across the country to fish? I admit I'm too nice a guy to involve myself in real heavy duty smack, which seems to me like it's mostly trading stupid insults. I just like to stop in once in a while to try and keep you guys honest.


You do well, Tiger and you do it with class. Good luck this week-end.

iceblizzard69
10-16-2002, 08:47 PM
There are less Bills fans because you can't enter the board through the normal address and most Bills fans don't know.

Capt. Dick
10-16-2002, 08:55 PM
Oh, ok ice.

Sniper
10-16-2002, 09:30 PM
You guys should get Marino1983 back here... especially for the Bills/Dolphins game week. This place would be crawling with Bills fans.

Capt. Dick
10-16-2002, 09:38 PM
Originally posted by Sniper
You guys should get Marino1983 back here... especially for the Bills/Dolphins game week. This place would be crawling with Bills fans.


I know, it just ain`t the same without him. Man, those were fun times!

I think I told you that he came back under a different name awhile back and our own people ran him off! :rolleyes:

WharfRat
10-16-2002, 09:40 PM
Originally posted by Sniper
You guys should get Marino1983 back here... especially for the Bills/Dolphins game week. This place would be crawling with Bills fans.

Didn't you hear snipe?? According to the the genius named BigDoug.... I am, in fact marino1983!!! :evil: just living under an assumed name (for what reason I'll never know, since I wasn't around when marino83 was here)... Since my very first post on the main forum (before I was even drawn into the "dark side" of the smack world)... he was insisting that I was he...

:rolleyes:


but I'm not... really.... ;)

Sniper
10-16-2002, 09:40 PM
Yep, you did mention that. LOL

The good old days!

iceblizzard69
10-16-2002, 09:41 PM
That guy was entertaining. BRING HIM BACK!

WharfRat
10-16-2002, 09:41 PM
Originally posted by Capt. Dick



I know, it just ain`t the same without him. Man, those were fun times!

I think I told you that he came back under a different name awhile back and our own people ran him off! :rolleyes:

Cap.. was that him??? Cripes, I was one of the ones that ran him ... errr ... ummm... me... no... err ... umm... him... off! :rolleyes:

Capt. Dick
10-16-2002, 09:43 PM
Yeah Wharf, well I don`t remember who got on him but.......

Sniper
10-16-2002, 09:44 PM
Originally posted by WharfRat


Didn't you hear snipe?? According to the the genius named BigDoug.... I am, in fact marino1983!!! :evil: just living under an assumed name (for what reason I'll never know, since I wasn't around when marino83 was here)... Since my very first post on the main forum (before I was even drawn into the "dark side" of the smack world)... he was insisting that I was he...

:rolleyes:


but I'm not... really.... ;)

You can't be Marino1983. You write and spell too well to be him. You also don't use jilLsy BoB as effective as he was able to. :lol:

Capt. Dick
10-16-2002, 09:46 PM
I should have said something then, but didn`t. He was a fan defending his territory. He`s a moderator on a different MB now. I can`t say who or where. I said I wouldn`t. 06 knows also. Maybe he can get him back.

Capt. Dick
10-16-2002, 09:47 PM
Originally posted by Sniper


You can't be Marino1983. You write and spell too well to be him. You also don't use jilLsy BoB as effective as he was able to. :lol:


,,,!!!!!!!!!??????????,,,,,,,,,:D

Sniper
10-16-2002, 09:49 PM
Originally posted by Capt. Dick
There`s less smack this week between Phin and Bill`s fans than usual.

Might as well start with the two best....3W and Sniper.

Listen up you two boneheads.

Your papa don`t dance and your mama don`t rock and roll!

How`s that?!

uh-oh! :( :D :lol:

Thanks Capt.

I can't really smack you guys too much anymore. My heart just isn't in it the way it used to be. You are some pretty cool guys and that make it difficult to insult you all.

Capt. Dick
10-16-2002, 09:59 PM
Yeah I know, Snipe. We keep busy with beefalow, billhoff, kman69 and a few others.

3W and I have gotten to be good friends. Funny how it goes.

The jets fans just make an occasional hit and run....chicken-sh!ts.

As you know, the pats fan`s assholes are so tight, they fart to clear their sinuses.

All we can do is lay in wait.

btw....3W still smacks but he`s been real busy lately.

Sniper
10-16-2002, 09:59 PM
Originally posted by Capt. Dick
I should have said something then, but didn`t. He was a fan defending his territory. He`s a moderator on a different MB now. I can`t say who or where. I said I wouldn`t. 06 knows also. Maybe he can get him back.

You should try guys. We'll be extra nice to him... I promise ;)

Sniper
10-16-2002, 10:05 PM
Originally posted by Capt. Dick
Yeah I know, Snipe. We keep busy with beefalow, billhoff, kman69 and a few others.

3W and I have gotten to be good friends. Funny how it goes.

The jets fans just make an occasional hit and run....chicken-sh!ts.

As you know, the pats fan`s assholes are so tight, they fart to clear their sinuses.

All we can do is lay in wait.

btw....3W still smacks but he`s been real busy lately.

I have to admit that the Pats fans really got on my nerves last season. All of them saying that Brady was the real deal... I wonder what they think now.

Capt. Dick
10-16-2002, 10:10 PM
We could go check. Do you still have the link?

Sniper
10-16-2002, 10:22 PM
It used to be www.patsfans.com but it doesn't seem to be up anymore.

Capt. Dick
10-16-2002, 10:25 PM
Originally posted by Sniper
It used to be www.patsfans.com but it doesn't seem to be up anymore.


I just got in.

Sniper
10-16-2002, 10:29 PM
OK.. Cool.. maybe it was down when I tried the other day.

Capt. Dick
10-16-2002, 10:34 PM
Hey Snipe, I was bustapat....who were you? I forget.

Sniper
10-16-2002, 10:38 PM
I don't remember... I'll come up with a new one....

dolfan06
10-16-2002, 10:41 PM
yeah, jerkhoff!!!!!!!!!!!!!!!!!:lol:

Sniper
10-16-2002, 10:43 PM
I was Sniper over there too.

Capt. Dick
10-16-2002, 10:45 PM
OK....let`s go check it out guys.

Sniper
10-16-2002, 10:46 PM
Well... I have to get going all... Good night

Sniper
10-16-2002, 10:47 PM
Originally posted by Capt. Dick
OK....let`s go check it out guys.

I will tomorrow Cap. I have to get ready for bed. 6 AM comes pretty early... Good night

WharfRat
10-16-2002, 10:50 PM
I'm in Cap!!! still going over?

Capt. Dick
10-16-2002, 11:00 PM
yeah....goin back

WharfRat
10-16-2002, 11:03 PM
Crap... just left there... I'll be back over in a little while....

dolfan06
10-16-2002, 11:19 PM
Originally posted by Capt. Dick
Nobody`s been in the smack forum since we were there in May! LOL hell, they couldn't talk smack after the super bowl, ya think they'd be up to it after 3 straight losses!:rolleyes:

iceblizzard69
10-17-2002, 06:02 PM
I was bradycantthrow over there, I'll go back sometime tonight.