PDA

View Full Version : Barfallo (!!!!!) sukss!!!!????



MARIN0l973
10-18-2002, 11:08 AM
Hi igin JILLSY BOB fans! (LOL) (!!!!!!!!!!!!) :lol: :lol:

It is me, I no we aint tawked in a wile, but I'm back (!!!!!!) So (????????) you think I wood stay away when my mitey Dolfins played the JILLSY BOBs this week?????? Flame! How does it feal beeng Flamed by the biggest Flamer of all, MARINOl973? I no it must bern bad. :lol: :lol: :lol:

R all of you Barfallo (:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: ) fans still having sex!!!! with yore dadies? FLAME!!!!!! (!!!!!!!!!!) I bet u r. I be the best of awl Miamee fans.

Me :monkey: :cry: JILLSY BOB fans!!!!!!

:lol: :lol: :lol:

harmonkoz
10-18-2002, 11:46 AM
Mmmm. Fresh Meat. :)

Have you tried hooked on phonics? Maybe a Speak & Spell?

AJ cannot afford an online translator for inbred Dolphagese.

:monkey: Marino1973 <--Pud

WharfRat
10-18-2002, 11:53 AM
Originally posted by harmonkoz
Mmmm. Fresh Meat. :)

Have you tried hooked on phonics? Maybe a Speak & Spell?

AJ cannot afford an online translator for inbred Dolphagese.

:monkey: Marino1973 <--Pud


harmon... this is an imposter trying to pose as marino1983. I wasn't here when he was around, but I've gone through his posts (mainly because I have been accused of being him :rolleyes: )... he had poor spelling, but this guy is trying too hard... I seriously doubt it's him....

Capt. Dick
10-18-2002, 11:56 AM
It`s not him. I think I know who it is tho.

MARIN0l973
10-18-2002, 12:00 PM
No, it's rilly me, MARINOl973. I just wantid to say that I be the most goodest Miamee Dolfin fan.

harmonkoz
10-18-2002, 12:00 PM
Captain... What the hell man... You slacker. :D

The riff-raff is running all over your board. :lol:

You may have to get out the fly swatter.

RobertHoover
10-18-2002, 12:02 PM
I have to agree with koz.

The place is going to hell Capt.

harmonkoz
10-18-2002, 12:04 PM
:lol:

MARIN0l973
10-18-2002, 12:07 PM
This plaise is gowing to hell becawse of the jILLSY bOB fans over hear!!!!

WharfRat
10-18-2002, 12:19 PM
Originally posted by Capt. Dick
It`s not him. I think I know who it is tho.

I have a dollar that says it's bigdoug

Capt. Dick
10-18-2002, 12:24 PM
You`ll see that flippin flipper is faiding fast.

WharfRat
10-18-2002, 12:28 PM
Originally posted by Capt. Dick
You`ll see that flippin flipper is faiding fast.

His posts aren't even worthy of a response.. what a waste of bandwidth :rolleyes:
not to mention a waste of epidermis....

Capt. Dick
10-18-2002, 12:37 PM
Originally posted by WharfRat


I have a dollar that says it's bigdoug


Doug has more class than that.

harmonkoz
10-18-2002, 12:38 PM
There we go... Much better Cap. ;)

Capt. Dick
10-18-2002, 12:41 PM
Originally posted by harmonkoz
There we go... Much better Cap. ;)


I don`t have the power to ban him or his ass would be outa here.

WharfRat
10-18-2002, 12:43 PM
Originally posted by Capt. Dick



Doug has more class than that.

Then it must be either jerkhoff, or beefblower

WharfRat
10-18-2002, 12:57 PM
Actually, now that I think about it... they aren't bright enough to think that one up... must be some other social deviant... probably a wannabe smack artist, who needed to try and steal marino83's style....

RobertHoover
10-18-2002, 01:04 PM
I agree on jerk or beef, neither is up to it.

Whoever it is is mighty lame at it.


BTW - What the hell happened on your main board. Looks like a train wreck

BigDoug
10-18-2002, 01:23 PM
Originally posted by WharfRat



harmon... this is an imposter trying to pose as marino1983. I wasn't here when he was around, but I've gone through his posts (mainly because I have been accused of being him :rolleyes: )... he had poor spelling, but this guy is trying too hard... I seriously doubt it's him....

Hmmm...keep denying :D You seriously doubt it's him because it's you!

BTW, you owe me a dollar :D

WharfRat
10-18-2002, 03:21 PM
Originally posted by BigDoug


Hmmm...keep denying :D You seriously doubt it's him because it's you!

BTW, you owe me a dollar :D

:rolleyes: get over yourself..... it used to be annoying, but now it's just old, tired and weak.

harmonkoz
10-18-2002, 03:21 PM
Dude I think your avatar needs help... :lol: :evil:

What the hell is it doing? The two step? :D

WharfRat
10-18-2002, 03:23 PM
Originally posted by harmonkoz
Dude I think your avatar needs help... :lol: :evil:

What the hell is it doing? The two step? :D

Looks more like an epilleptic fit to me. :D

MarinoFan
10-18-2002, 04:28 PM
HAHAHA, that little Buffalo dance is the funniest thing I've ever seen. Almost looks like Bledsoe trying to avoid JT smacking his assets. HAHAHAHA

RobertHoover
10-18-2002, 04:31 PM
Originally posted by MarinoFan
HAHAHA, that little Buffalo dance is the funniest thing I've ever seen. Almost looks like Bledsoe trying to avoid JT smacking his assets. HAHAHAHA

When you're sitting at the dinner table across from your mom open your eyes.

Now THAT will be the funniest think you've ever seen.

iceblizzard69
10-18-2002, 04:52 PM
Capt., since you are a mod, if you press on the logged on the bottom right hand side of each post, you can find out their IP address. You will probably be able to match the 1983 imposter to someone like BigDoug

dolfan06
10-18-2002, 09:58 PM
Originally posted by Capt. Dick



I don`t have the power to ban him or his ass would be outa here. i think thats why aj set these forums up the way he did. that guys first post would have been his last. imposters are at the bottom of the barrel!:fire:

Capt. Dick
10-18-2002, 10:12 PM
Originally posted by dolfan06
i think thats why aj set these forums up the way he did. that guys first post would have been his last. imposters are at the bottom of the barrel!:fire:


Did you check the mods/admin. forum?

Billhoff
10-18-2002, 10:18 PM
Originally posted by WharfRat
Actually, now that I think about it... they aren't bright enough to think that one up... must be some other social deviant... probably a wannabe smack artist, who needed to try and steal marino83's style.... Hmmmmm!we`s have ourselves an unsolved mystery!...or is it??;) I`m sure all you bright sherlocks will figure it out!:D

dolfan06
10-18-2002, 10:18 PM
Originally posted by Capt. Dick



Did you check the mods/admin. forum? AJ told me you moved about 20 posts.

btw, i have talked to marino1983 and away from the board he's a completely different person. i think he takes this nonsense a little too seriously and can't type for sh!t when he's pissed. its completely different when the conversation is not about the dolphins or one on one, he's very normal!:p

Capt. Dick
10-18-2002, 10:23 PM
Originally posted by dolfan06
AJ told me you moved about 20 posts.

btw, i have talked to marino1983 and away from the board he's a completely different person. i think he takes this nonsense a little too seriously and can't type for sh!t when he's pissed. its completely different when the conversation is not about the dolphins or one on one, he's very normal!:p


20 posts? More like 20 threads. I don`t doubt that Marino1983 is normal....just highly excitable. :D

Capt. Dick
10-18-2002, 10:24 PM
I was talking about the Phin forum.

dolfan06
10-18-2002, 10:27 PM
Originally posted by Capt. Dick



20 posts? More like 20 threads. I don`t doubt that Marino1983 is normal....just highly excitable. :D well i'll tell ya, someone who is highly excitable, doesn't just become a moderator ya know!:rolleyes:

Capt. Dick
10-18-2002, 10:32 PM
Originally posted by dolfan06
well i'll tell ya, someone who is highly excitable, doesn't just become a moderator ya know!:rolleyes:


Well, is he coming back?

dolfan06
10-18-2002, 10:34 PM
Originally posted by Capt. Dick



Well, is he coming back? he did answer my post, he said he had been browsing this site and said nothing had changed! so you figure it out! i think he might!

Capt. Dick
10-18-2002, 10:35 PM
I hope he does. He had guts.

dolfan06
10-18-2002, 10:38 PM
Originally posted by Capt. Dick
I hope he does. He had guts. he did tackle some subjects i wouldn't touch!;)

WharfRat
10-18-2002, 10:39 PM
Originally posted by Capt. Dick
I hope he does. He had guts.

from the sound of it, at the very least... he'd keep jerkhoff and beefblower busy for a while ... :cool:

Capt. Dick
10-18-2002, 10:40 PM
Originally posted by WharfRat


from the sound of it, at the very least... he'd keep jerkhoff and beefblower busy for a while ... :cool:


Yup...at the very least. :D

WharfRat
10-18-2002, 10:41 PM
Wassup Cap!!!

The mongrels gave you a workout this afternoon eh bro?

Capt. Dick
10-18-2002, 10:44 PM
Originally posted by WharfRat
Wassup Cap!!!

The mongrels gave you a workout this afternoon eh bro?


Didn`t even break a sweat, mu man. :lol:

WharfRat
10-18-2002, 10:46 PM
Originally posted by Capt. Dick



Didn`t even break a sweat, mu man. :lol:

:lol: that's why you make the big bucks Cap!
:D

dolfan06
10-18-2002, 11:24 PM
Originally posted by Capt. Dick



Didn`t even break a sweat, mu man. :lol: uhhh, mu man?

Billhoff
10-18-2002, 11:25 PM
Originally posted by Capt. Dick
I hope he does. He had guts. I never met a dolphag fan with any guts ,he would be the first.;) Thats my suck up wink!....capt. Mod...:D

dolfan06
10-18-2002, 11:35 PM
Originally posted by Billhoff
I never met a dolphag fan with any guts ,he would be the first.;) Thats my suck up wink!....capt. Mod...:D you spend so much time swimming in sh!t, i didn't think you would know what guts were!:D

Billhoff
10-18-2002, 11:53 PM
Originally posted by dolfan06
you spend so much time swimming in sh!t, i didn't think you would know what guts were!:D Their you go again making "zero" sense...wheres warf,cap, etc... I can`t talk to you, your to stupid..your off tonight, come back later after you take your pills.

dolfan06
10-18-2002, 11:56 PM
Originally posted by Billhoff
Their you go again making "zero" sense...wheres warf,cap, etc... I can`t talk to you, your to stupid..your off tonight, come back later after you take your pills. YOU KNOW EXACTLY WHAT I'M TALKING ABOUT, SEWER SWIMMER!:D

dolfan06
10-18-2002, 11:57 PM
or should i have everybody, pull your post so everyone can read it! "we call em pools" ROFLMAO

Sabre Ally
10-19-2002, 03:43 AM
I remember that one :lol:

dolfan06
10-19-2002, 09:40 AM
Originally posted by Sabre Ally
I remember that one :lol: this guy has stuck his foot in his mouth so many times i bet he has athletes jaw!:D

MARIN0l973
10-19-2002, 10:28 AM
Hay jILLSY bOB fans!!!!!! (!!!!!!) I'm hear two tell yu that i'M bak on phinhevin.com from now on. Yu jILLSY bOB fans aint from no Sowth so yu doent no nothin. Keap havin sex with yore dadies(!!!!!!??????) and ruting four the jILLSY bOBS?????

BigDoug
10-19-2002, 11:21 AM
Hey wharfrat!

WharfRat
10-19-2002, 11:42 AM
Originally posted by BigDoug
Hey wharfrat!
:rolleyes: hey thick-skull!

dolfan06
10-19-2002, 11:56 AM
Originally posted by WharfRat

:rolleyes: hey thick-skull! well look what the cat doug up!lol